منابع عبری صبح امروز از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی دماوند خبر داد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
رئیس جمهور بلاروس، اعلام کرد به ارتش این کشور دستور داده است که در حالت آماده باش کامل قرار گیرد.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به توفان عصر امروز گفت: با توجه به هشدار هواشناسی همه عوامل خدمات شهری در آماده باش کامل هستند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: تمام ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی در روز ۱۴ خرداد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، گفت: شعب و شهرنت های این بانک برای خدمات رسانی به زائران شهرهای مقدس قم و مشهد در آماده باش کامل هستند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش کامل امدادگران در ۲۴ استان از جمله تهران و امدادرسانی به ۸۶۱ نفر در ۸ استان غربی و شمال‌غرب کشور در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه یکشنبه شب از آماده باش کامل نیروهای خود خبر داده است.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آماده باش کامل تیم‌های گشت و مراقبتی یگان حفاظت شرکت آب منطقه ای اصفهان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۲۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرستان‌های تحت‌پوشش این دانشگاه برای چهارشنبه سوری در آماده‌باش کامل هستند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش برف در تهران برای ساعات پایانی امشب تا صبح روز پنجشنبه از آمادگی کامل مدیریت بحران برای مواجهه با این بارش‌ها خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.
معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل تیم های بهداشت و درمان اضطراری استان‌های معین آذربایجان غربی برای خدمت رسانی به زلزله زدگان خبر داد.
تبریز- همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان و به‌ویژه با بارش برف اولین نکته‌ای که به ذهن هرفرد می‌رسد، وضعیت راه‌های مواصلاتی است که برای این منظور راهداران در آماده باش کامل هستند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
ژرالد دارمانی، وزیر کشور فرانسه، تدابیر امنیتی خاص و ویژه برای دیدار فینال جام جهانی 2022 در این کشور خبر داد.
ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از منبع خاص خود از آماده باش کامل نیروهای امنیتی عراق به منظور تشکیل دولت جدید این کشور خبر داد.
منابع صهیونیستی از استقرار هزاران نیروی پلیس رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت کنیسه‌ها در آستانه عید غفران (از اعیاد یهودی) خبر دادند.
منابع عراقی از ادامه تحرکات طرفداران صدر در مناطق مختلف به ویژه بغداد خبر دادند.
استاندار کربلا با اشاره به اینکه عراق برای مراسم اربعین در آماده‌باش کامل به سر می‌برد، برای فعالیت بهتر مواکب پیشنهاداتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ