سفیر روسیه در لندن از شواهدی سخن گفت که بر دست داشتن مستقیم دولت انگلیس در نبرد اوکراین صحه می گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که از نوامبر سال جاری میلادی، «نایجل کیسی» جانشین «دبورا برونرت» به‌عنوان سفیر لندن در مسکو خواهد بود.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
صبح امروز سفیر فدراسیون روسیه از سوی علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس به سفیر روسیه در کشورمان ابلاغ شد.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
سفیر روسیه در خارطوم اعلام کرد که به رغم تنش‌ها در سودان، امید به مذاکره میان طرف‌های درگیر دارد.
قانون سزار که کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۰ صادر کرد درباره تحریم‌های اقتصادی و حقوقی بود که شامل ۳۹ شخصیت دولتی سوریه در راس آن‌ها بشار اسد و همسرش اسماء اسد می‌شد.
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرده که کشوررش بدنبال رویایی با آمریکا نیست.
سفیر روسیه در انگلیس از برنامه ریزی لندن برای مصادره اموال و دارایی های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین خبر داد.
سفیر روسیه در لندن می گوید انگلیس به بهانه جنگ در اوکراین، ساختار روابط میان دو کشور را از بین برده است.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
رئیس جمهور اوکراین در سفر به انگلیس موضوع تقویت کمک های نظامی به این کشور در نبرد با روسیه را باز هم مطرح کرد.
رئیس جمهور اوکراین برای نخستین بار پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، امروز (چهارشنبه) به انگلیس سفر می‌کند.
سفیر روسیه اعلام کرد که بسیاری از شرکت های آلمانی سعی می کنند در روسیه به کار خود ادامه دهند.
سفیر روسیه در لندن گفت که قطع روابط بین این کشور و انگلیس به نفع هیچکس نیست.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
وزارت خارجه روسیه امروز از احضار سفیر انگلیس در این کشور خبر داد.
در پی حمله پهپادی به ناوگان روسیه در دریای سیاه، مسکو سفیر انگلیس را به وزارت خارجه خود فرا خواهد خواند.
سفیر روسیه در انگلیس می گوید کیف برای جلب توجه دست به اقدامات تحریک آمیز خواهد زد.
«پیتر استانو» سخنگوی اتحادیه اروپا امروز احضار سفیر روسیه به مقر این اتحادیه را «یک کار هماهنگ شده» توصیف کرد.
سفیر روسیه در ایالات متحده گفت: می‌خواهم به برنامه‌ریزان نظامی آمریکایی در مورد اشتباه فرضیات آن‌ها مبنی بر امکان یک درگیری هسته‌ای محدود هشدار دهم. آن‌ها ظاهرا امیدوارند که اگر چنین درگیری در اروپا با تسلیحات هسته‌ای انگلیس و فرانسه رخ دهد، ایالات متحده بتواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
اگر وزارت امور خارجه کشورمان با سفیر روسیه به خاطر گستاخی‌های دو سال اخیرش برخورد لازم را می‌کرد، اکنون سفیر انگلیس به خود اجازه نمی‌داد مرتکب این گستاخی نسبت به مردم ایران شود. این دو سفیر اکنون دو عنصر نامطلوب هستند و وزارت خارجه ما حق دارد با آن‌ها رفتاری کند که معمولاً با عناصر نامطلوب می‌نمایند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ