رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به اینکه شیوه های دشمن برای ضربه به نظام و انقلاب تغییر کرده است، گفت: وحدت نقش کلیدی در حل مشکلات امروز جامعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با هفته بهزیستی، سید مصطفی وهابی مستند ساز شبکه اینترنتی دانشگاه تهران در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران حضور یافته است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.
لوبیا سبز دارای ارزش تغذیه‌ای بسیار بالایی است که خرید آن در همه فصول امکان پذیر نیست بدین منظور می‌توانید برای نگهداری طولانی مدت لوبیا سبز آن را فریز کنید.
سرمربی تیم فوتبال رم با رفتاری که پس از راهیابی به لیگ اروپا از خود بروز داد، رمی‌ها را امیدوار به تمدید قرارداد کرده است.
اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد، مراحل و شرایط ثبت نام در این مدارس را اعلام کرد.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم پاسخی بود به تهدیدات دشمن و هم مطالبه‌ای بود از مسئولان برای حل مشکلات‌شان.
تمرین امشب فرانسه تحت تأثیر غیبت چند بازیکن مطرح و اصلی تیم، به دلیل بیماری قرار گرفت.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرق نمی‌کند و می‌خواهد آتش تفرقه را در جامعه شعله‌ور، جنگ داخلی ایجاد و سیاست سوریه سازی در ایران را پیاده کند.
فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: علمی که سپاه به وسیله آن اقدامات خود را صورت می‌دهد الزاما دانش‌های رایج موجود در کتب نیست بلکه بخش مهمی از آن دانشی است که سپاه تولید می‌کند و در میدان مجاهدت به دست آمده است.
فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: مردم دارایی ما برای مقابله با دشمنان هستند.
فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: مردم دارایی ما برای مقابله با دشمنان هستند.
سردار گودرزی فرهنگ را مولفه دوم قدرت دانست و افزود: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری بر فضای فکری جوانان و نوجوانان از طریق رسانه‌ها دیگر اقدام دشمن بود و ما نباید اجازه دهیم فرهنگ دینی ما تحت تاثیر اقدامات دشمن قرار بگیرد.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن می‌خواهد این نماد وحدت کشور را که شیعه و سنی در یک استان کنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند را هدف قرار دهد تا هم نماد وحدت اسلامی را بشکند هم آرامش را از مردم سلب کند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن می‌خواهد این نماد وحدت کشور را که شیعه و سنی در یک استان کنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند را هدف قرار دهد تا هم نماد وحدت اسلامی را بشکند هم آرامش را از مردم سلب کند.
فرمانده کل انتظامی گفت: مردم کشور اعم از عرب، ترک، لر، بلوچ و فارس و سایر اقوام در تمام مذاهب اعم از مسلمان و غیرمسلمان و شیعه و سنی توطئه خبیثانه دشمن بار دیگر خنثی کرده است.
احمد مهری، اپیدمیولوژیست می‌گوید، امسال ۴۰ تا ۷۰ درصد موارد مراجعه بیماران با علائم تنفسی و سرماخوردگی مربوط به ویروس آنفلوانزا است. البته به گفته این کارشناس حوزه سلامت، طبق پیش‌بینی‌هایی که از اردیبهشت‌ماه امسال انجام شده بود احتمال موج جدید آنفلوانزا در فصول سرد وجود داشت، ولی این موج حدود دو هفته زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی شروع شد. شرایط این‌چنینی نیز به کمبود دارو و افزایش مصرف بی‌رویه آنتی بیوتیک‌ها در طول یک ماه اخیر دامن زد.
وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاقات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: طرف‌های خارجی در هفته‌های اخیر تلاش کردند با سو استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.
سید حسن خمینی گفت: توهین وتحقیر، جز عصبانی کردن و دامن زدن به شعله هایی که نه شیعه و نه سنی را می خواهند، فایده ای ندارد و تعبیر بسیار لطیف رهبر معظم انقلاب در عناوین «شیعه انگلیسی» و «سنی آمریکایی» در همین زمینه است.
زاهدان- وزیر کشور گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند وحدت بین اقوام و طوایف مختلف، شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را دچار خدشه کند.
نماینده مجلس گفت: با این رفتارها داریم مردم را از دین زده می‌کنیم. بعد می‌گوییم این‌ها همه منافق و ضدانقلاب هستند. چرا امروز بانوان چادری در جامعه احساس امنیت نمی‌کنند؟ مگر در مهد تمدن شیعه نیستیم. چه کسی مسئول این وضعیت است؟ آیا کار دشمن است. خیر ما با ندانم‌کاری این وضعیت را به وجود آورده ایم.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: آیت‌الله حائری در اقدامی شجاعانه مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داد و نقشه‌های دشمن را خنثی کرد، لذا تاریخ به احترام او خواهد ایستاد.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مطمئن هستم در قلب های هیچ یک از شما هیبت و شکوه ظاهری دشمن جلوه ای ندارد گفت: نیروی دریایی سپاه ترکیبی از ایمان، دانش، فناوری، ابزار، تدبیر و است.
وزیر کشور گفت: فتنه‌گران با مشاهده حضور یک دولت کاملا انقلابی با پشتوانه مردمی، در تلاش برای حاشیه‌سازی و فتنه‌افروزی هستند. چگونه یک فرد حاضر می‌شود شرافت‌ها و شکوه بزرگی که در این مملکت خلق شده است را بی‌دلیل و از روی کینه و دشمنی زیر سوال ببرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ