مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن می‌خواهد این نماد وحدت کشور را که شیعه و سنی در یک استان کنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند را هدف قرار دهد تا هم نماد وحدت اسلامی را بشکند هم آرامش را از مردم سلب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طائب با اشاره به افزایش واگرایی درغرب گفت: در حالیکه شاهد افزایش واگرایی در غرب هستیم همگرایی بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد. همچنین با خارج شدن خاورمیانه از اولویت اول آمریکا و تضعیف لابی صهیونیست در آمریکا، واگرایی اسرائیل و آمریکا افزایشی است.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه طبق اسناد تا سال ۲۰۳۰ آمریکا قدرت جهانی را از دست می‌دهد، تصریح کرد: سال ۲۰۳۰ از نظر آمریکایی‌ها سرنوشت‌ساز است در حال حاضر شاهد افزایش چالش‌ها و تعارضات سیاسی و اجتماعی در داخل آمریکا هستیم که احتمال می‌رود در آستانه انتخابات ۲۰۲۴ به تعارض امنیتی تبدیل شود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها قصد دارند چالش‌ها را به دانشگاه و مدارس بکشانند، اگر ما منتظر باشیم که پدافندی رفتار کنیم منفعتی نخواهیم داشت.
حجت الاسلام طائب عنوان کرد: در ایران هرگز بی‌حجابی حتی در دوران ساسانیان براساس نقاشی‌های این زمان نداشتیم، به عنوان مثال رضاشاه سرنیزه گذاشت که باید زنان بی‌حجاب اجباری باشند.
مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟
طائب گفت: ما گرانی داریم، اما گرانی متاثر از بازی است که بخشی از طرف دشمن و بخشی داخلی است. با ارز چطور بازی می‌کنند در اربیل، هرات، امارات با قیمت بازی می‌کنند قیمت فردا را اعلام می‌کنند پشت آن هم شبکه اسراییل است که این فضا را ایجاد می‌کنند.
طائب تاکید کرد: بنابراین اگر اینطور باشد که مثلا از بنده به عنوان کسی که قرار است بیایم پای صندوق و در انتخابات شرکت کنم و از آحاد مردم هستم، بپرسند انگیزه‌ات چه مقدار افزایش پیدا می‌کند؟ می‌گویم به این اندازه که از کسانی که مسئولیت کار در دستشان است، عمل ببینم. در نتیجه امیدوار می‌شوم که بیایم پای صندوق، رأِی بدهم و به یاری خدا کار‌ها بهتر شود.
در جنگ ترکیبی پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن و نویسنده و گوینده و شاعر و توپخانه رسانه ماست که به فضل الهی در این بخش هم موفق خواهیم شد.
طائب با بیان این که آمریکا علاوه بر چالش بین المللی وجود قدرت‌های نوظهور جدید مانند چین و روسیه، با چالش‌هایی داخلی نیز مواجه است هرچند این چالش‌ها از جمله در حوزه آب، غذا، بیماری‌های فراگیر و انرژی سایر ملت‌ها را نیز درگیر خود خواهد ساخت.
طائب افزود: بنابراین هم آمریکایی ها و هم اسرائیلی ها معتقدند که زمان محدودی در اختیار دارند و وقت ندارند، لذا تا قبل از سال ۲۰۳۰ باید بتوانند مسائل خودشان را که هم داخلی و هم چالش های بین المللی است، حل کنند.
طائب افزود: آمریکا با اسرائیل هماهنگ کرده بود تا در ایران ناامنی ایجاد کنند و در مهرماه اغتشاشات انجام دهند تا در اول مهرماه ایران ضعیف شود و با امتیاز دادن به برجام برگردد اما دو حادثه این کار را به هم زد، نخست اینکه روسیه نقشه را فهمید و زودتر به اوکراین حمله کرد؛ دوم اینکه دولت بنت سقوط کرد.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: هر گوشی موبایل در NSA یک پرونده دارد که جست‌وجوها، پیامک‌ها و ارتباطات صاحب آن را بررسی می‌کند. یکی از چهره‌های مشهور که اخیرا پیامی را منتشر کرده بود را دعوت کردند، گفت بیایید در پیام‌های من نگاه کنید که من چقدر تهدید شدم.
حجت‌الاسلام طائب افزود: سخن از رفراندوم پاس گل به آمریکا و اسرائیل است، نباید تزلزلی در مسیر پیمودن ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دهیم و یا بخواهیم پایه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش و یا بی‌معنا کنیم.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن می‌خواهد این نماد وحدت کشور را که شیعه و سنی در یک استان کنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند را هدف قرار دهد تا هم نماد وحدت اسلامی را بشکند هم آرامش را از مردم سلب کند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: باید مراقب باشیم تا دشمن سوژه‌سازی نکند و از طرفی با راهبرد دشمن مقابله کنیم
طائب گفت: در جنگ رسانه‌ای بین ما و جریان استکبار اینترنت همانند موشک و شبکه‌های ماهواره همانند توپخانه عمل می‌کنند و آمریکایی‌ها می‌خواهند موشک‌ها و توپخانه‌های رسانه‌ای را انحصاری در اختیار بگیرند.
مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: روی کار آمدن حزب لیکود، دوگانگی‌های سیاسی را به اوج رسانده و خشم و گسل‌های اجتماعی را افزایش خواهد داد.
حجت الاسلام طائب در خصوص فساد در کشور، اظهار داشت: هم فساد و هم مبارزه با فساد وجود دارد اما تصویر فساد، بزرگتر از خود فساد است اما تصویر مبارزه با فساد کوچکتر از واقعیت است و بدانید که فساد روند نزولی و مبارزه با فساد روند صعودی دارد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: آخرین پرده از نمایش کشته سازی دشمن هم قرار بود در اهواز انجام شود البته خوشبختانه دو سه روز پیش تیمی که مجری این توطئه بود، دستگیر شدند.
طائب گفت: بر اساس اجماع دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از اردیبهشت ۱۴٠۱ آمریکایی‌ها، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس دنبال بودند که سال ۱۴٠۱ را سال اغتشاش در ایران قرار دهند.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: «تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشاند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرد. آن‌ها از این طریق می‌خواهند دوباره منطقه را به دست بگیرند؛ چرا که تنها از این طریق است که می‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و نفت ارزان به دست آورند».
بورس تهران معاملات امروز را در حالی با تابلوهای سبز به پایان رساند که روز گذشته استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین در مجلس اعلام وصول شد.
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ