سرمربی تیم فوتبال رم با رفتاری که پس از راهیابی به لیگ اروپا از خود بروز داد، رمی‌ها را امیدوار به تمدید قرارداد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، درخصوص انتقادات و نگرانی‌ها نسبت به لایحه عفاف و حجاب و شیوه رسیدگی براساس اصل ۸۵ قانون اساسی، گفت: این لایحه جمع‌سپاری شده و همه نظر دادند، یعنی عام و خاص. فکر نکنم لایحه و طرحی را به اندازه این لایحه مردم بشناسند.
همزمان با هفته بهزیستی، سید مصطفی وهابی مستند ساز شبکه اینترنتی دانشگاه تهران در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران حضور یافته است.
راهپیمایی عید غدیر با شکوه قابل توجهی در تهران برگزار شد. تصویری از پخت غذای نذری برای شرکت کنندگان در این جشن در مقابل دانشگاه تهران بین کاربران فضای مجازی وایرال شده است.
لوبیا سبز دارای ارزش تغذیه‌ای بسیار بالایی است که خرید آن در همه فصول امکان پذیر نیست بدین منظور می‌توانید برای نگهداری طولانی مدت لوبیا سبز آن را فریز کنید.
اساس رسمی قدیمی شاهان می‌بایست برای نشان دادن شکوه و جلال و البته قدرت خود شتری را نحر کنند؛ اما شاهان قاجاری رسم را به شکل دیگری به اجرا درآوردند.
اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد، مراحل و شرایط ثبت نام در این مدارس را اعلام کرد.
اوضاع رسانه‌های اجتماعی چندان خوب نیست و همه‌چیز دربارۀ شیوۀ فعالیت آن‌ها ناگهان مورد بحث و تردید قرار گرفته است. منتقدان مدام از این می‌گویند که رسانه‌های اجتماعی حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کنند و اطلاعاتشان را به شرکت‌های دیگر می‌فروشند. یا اینکه با ترفندهای الگوریتمی اخبار را دستکاری می‌کنند و بین مردم تفرقه می‌اندازند و دموکراسی را تضعیف می‌کنند. اگر این رفتارهای رسانه‌های اجتماعی نادرست هستند پس آن‌ها باید چه کنند؟ چه خبرهایی را باید منتشر کنند؟ الگوی کسب‌و‌کارشان باید چگونه باشد؟ اصلاً نقش اجتماعی‌شان باید چه باشد؟ پاسخ این پرسش‌ها را باید در مفهوم «حوزۀ عمومیِ» یورگن هابرماس، فیلسوف آلمانی، یافت؛ آنجا که می‌گوید تاریخ حوزۀ عمومیِ جهان غرب ریشه در یک سنت خاص دارد: کافه‌های قدیم اروپا.
نوشیدن چای فقط این نیست که برگ‌های چای را در آب بریزید و دم کنید. در این مطلب درباره انواع چای و نحوه درست دم کردن چای می‌خوانید.
شما می‌توانید برای مهمانی و مجالس به جای استفاده از ته دیگ تکراری از این شیوه استفاده کنید.
خاندوزی گفت: برنامه اقتصادی کوتاه مدت دولت تحت عنوان بسته سیاست‌های مهار تورم و رشد تولید با اجماع نظر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه نهایی شد.
در قدیم گاهی مسافرانی که اینجا می‌آمدند در اتاق‌های خاص، اتراق می‌کردند. با گسترش خانه‌سازی‌ها و شکل‌گیری کامل جوادیه، کاربری‌ها تغییر یافت و ارتباط‌ها با کشتارگاه گسست. تا مدت‌ها کاروانسرا‌های محل به منازل چهل خانه‌ای بدل شدکه خانوار‌های زیادی را به‌عنوان مستاجر در خود می‌دید. اما به‌مرور زمان و همه‌گیری و شیوع فرهنگ شهرنشینی در جنوب شهر، توقف این‌روند و متروکه شدن چهل خانه‌ها را به همراه داشت و به فراموش‌خانه‌ای بودن خود قانع شدند؛ اما وضع، همین‌طور باقی نماند.
الهام بخش طراحی متهورانه FreeBuds ۵ از شیشه سازی و به طور خاص قطره‌های شاهزاده روپرت با نام اشک Batavian/Dutch بوده‌است؛ مهره‌های شیشه‌ای سخت شده با استحکام غیرمعمول قوی در انتهای گرد شیشه مشخص می‌شوند که می‌تواند ضربات سنگین را تحمل کند در حالی که قسمت انتهایی آن مستعد شکستگی است.
مراسم گران قیمت تاجگذاری چارلز سوم، پادشاه بریتانیا که با حواشی و اعتراضات شهروندان انگلیسی همراه بود به شیوه ای خاص توسط رسانه‌های خارجی پوشش داده شد.
شیوه نامه قیمت گذاری ارزی و ریالی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی محصولات کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.
شیوه نامه اولویت دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.
خامی با بیان اینکه استفاده از آب نمک رقیق یا غذا‌های خاص برای رفع بوی بد دهان توصیه می‌شود، افزود: آب نمک رقیق می‌تواند موثر باشد. دهان شویه‌های خاصی توسط متخصص طب سنتی ارائه می‌شود که آن هم مفید است. برخی مصرف کرفس، هویج، سیب و جعفری را برای رفع بوی بد دهان توصیه می‌کنند که همه این‌ها مفید است به شرطی که فرد آن ۴ دسته مشکل که ابتدای صحبت ذکر شد را نداشته باشد.
شیوه نامۀ اجرایی مرحلۀ دوم آزمون المپیادهای علمی کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.
سرمربی سابق تیم‌ملی اینک در قطر رفتاری متفاوت نسبت به دوران حضورش در ایران نشان می‌دهد.
گوگل دودل (Google Doodle)، در واقع تغییرات موقتی لوگوی اصلی گوگل را نشان می‌دهد. معمولا گوگل در مناسبت‌های خاص از جمله آغاز سال نو میلادی، نوروز، تولد یا درگذشت برخی چهره‌های مهم و برخی اتفاقات مهم، تغییراتی در لوگوی اصلی خود می‌دهد. برای مثال همزمان با تولد انیستن یا برخی چهره‌های شناخته شده در حوزه‌های مختلف، لوگوی گوگل تغییر می‌کند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با انتشار عکسی از خودش به شیوه جالبی به حکم محرومیتش اعتراض کرده است.
گوگل طبق رای دادگاه باید به سازندگان دستگاه ها در هند اجازه دهد اپلیکیشن های خاص خود را به طور پیش فرض نصب و همچنین به کاربران این امکان را بدهد تا موتورجستجوی پیش فرض خود را انتخاب کنند.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است. مرد عنکبوتی عکاس برتر جام جهانی شد!
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است.
جرم محاربه از لحاظ لغوی به معنای کسی یا کسانی است که امنیت جامعه را بر هم می‌زنند. بهترین وکیل کیفری بیان می‌کند: تعریف قانونی محاربه عبارت از هر کسی که سلاح بکشد به روی مال یا ناموس مردم یا ترساندن آنها. به گونه‌ای که باعث ناامنی در محیط شود. در قرآن آیه ۳۳ سوره مبارکه مائده به محاربه اشاره کرده البته محاربه در این آیه باعث به‌وجودآمدن اختلاف نظر بین فق‌های شیعه شده است. پس هرگاه کسی به سوی یک یا چند نفر که خاص هستند سلاح بکشد و فعل او جنبه عمومی نداشته باشد و همچنین باعث ناامنی نشود محاربه محسوب نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ