فرمانده کل انتظامی گفت: مردم کشور اعم از عرب، ترک، لر، بلوچ و فارس و سایر اقوام در تمام مذاهب اعم از مسلمان و غیرمسلمان و شیعه و سنی توطئه خبیثانه دشمن بار دیگر خنثی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار بازیکن آلومینیوم که تجربه حضور در استقلال را دارند، با آمادگی کامل به دیدار با پرسپولیس رسیدند.
تیم ملی والیبال ایران برای قهرمانی پنجم در آسیا هم قسم شده است.
باشگاه اتحاد کلباء اعلام کرد به زودی از شماره 10 جدید این تیم در لیگ امارات رونمایی می‌کند؛ شواهد نشان می‌دهد او مهدی قایدی است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر و در آن خاطرنشان کرد که این اقدام نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‌کند.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
اعضای تیم ملی فوتبال عصر امروز در ورزشگاه تاشکند عکسی منظم گرفتند.
اردوی پیش فصل و تابستانی تیم فوتبال اتحاد کلباء در اسلوونی برگزار می شود.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
سفر سلطان عمان به تهران از آن‌جا که این کشور در حال حاضر نقش میانجی در حل پرونده هسته‌ای ایران را برعهده گرفته است اهمیت بسیاری یافته است. طی ماه‌های گذشته هیئت‌های ایرانی و آمریکایی به مسقط رفت‌ و آمد داشته‌اند و به گفته‌ی تحلیلگران سفر سلطان عمان حاوی پیام پیشرفت قابل‌توجه این مذاکرات است.
کاروان تیم استقلال هم‌اکنون در فرودگاه مهرآباد حضور دارند.
اعضای تیم استقلال در تمرین روز شنبه برای کسب برد در دربی پایتخت متحد شدند.
رئیس جمهور در گفتگو با همتای قزاقستانی گفت: تنها پیام قاطع اتحاد و همبستگی مسلمانان می‌تواند از گسترش این تجاوزگری‌ها جلوگیری کند.
در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول یک اتحاد جالب میان دو تیم با نام استقلال از استان خوزستان شکل می‌گیرد.
پنجشنبه ۱۷ فروردین روابط رسمی ایران و عربستان در پکن با دیدار وزرای خارجه دو کشور آغاز شد، توافقی که حاصل ٢٠ ماه مذاکره چالشی بین هیأت‌های ایرانی و سعودی در بغداد و پکن بود.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری از هفته بیست و دوم ادنوک لیگ امارات، از سد بنی یاس گذشت.
هواداران لیورپول و رئال مادرید در اعتراض به اتفاقاتی که در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته رخ داد، سرود این مسابقات را هو کردند.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می‌رسد. در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
اشراری که این جنایت را مرتکب شدند مزدورانی روسیاهند که در خدمت دشمنان سعادت هم‌میهنان بلوچ و اتحاد اقوام ایرانی قرار گرفته‌اند. وظیفه دستگاه‌های مسئول تعقیب و مجازات جنایتکاران است و باید با سرعت و جدیت انجام شود.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می رسد.در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر انگلیس حلقه اتحاد تشکیل دادند تا برای دو بازی باقی مانده از نظر روحی بازسازی شوند.
فرهاد مجیدی در حین بازی معتقد بود داور باید پنالتی به نفع اتحاد کلباء می گرفت برای اینکه ثابت کند با نشان دادن فیلم صحنه بازی به کمک داور خواست رای داور زمین را تغییر دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ