فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: مردم دارایی ما برای مقابله با دشمنان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شاهین شهر در نطق میان دستور گفت: بزرگتر کردن سفره‌های مردم و احیا و به روزرسانی صنایع از جمله کارهایی است که مسئولان مربوطه با دارایی های آزاد شده می‌توانند انجام دهند.
به‌ منظور فراهم‌ ساختن زمینه سرمایه‌گذاری مردم در طرح‌های تولیدی و زیربنایی، هر گونه نقل و انتقال دارایی به/‌از شرکت های سهامی ‌پروژه، صندوق‌های تامین مالی و زمین مشمول مالیات بر نرخ صفر شد.
نماینده مردم کرج با بیان اینکه باید در تربیت نیروی خلاق و ماهر تلاش کنیم، گفت: سالانه در کشور حدود ۶۷ هزار مقاله علمی به چاپ می‌رسد، در جواب باید بگویم درصد کمی از مقالات و پایان نامه‌ها به ما در حل مسائل کمک می‌کنند.
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: معتقدیم باید به سرعت ثمره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت و اجازه‌ای که رهبر معظم انقلاب در این زمینه صادر کردند را به کام مردم در استان‌ها بچشانیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مردم همه شهرها و روستاها باید بدانند که کدام املاک در مسیر مولدسازی و کدام طرح‌ها در مسیر تکمیل قرار می‌گیرد.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رویکرد عملی دولت سیزدهم تا حد ممکن محدود کردن ویژه خواری‌ها و گسترش منفعت مردم و سودآوری برای تولیدکنندگان نسبت به گذشته است.
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
سرلشکر سلامی غافلگیری را محصول عدم اطلاع دشمن نسبت به سبک عمل ما دانست و گفت: نتیجه عدم تکیه بر قواعد مرسوم و تولید علم بومی نوآورانه، با اتکا به خداوند متعال توفیقات و دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس را برای ما رقم زد.
فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: مردم دارایی ما برای مقابله با دشمنان هستند.
یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
مشهد ـ جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی کشور گفت: صیانت از مردم و دارایی های کشور در برابر تهدیدات شیمیایی دشمنان از مهمترین ماموریتهای قرارگاه پدافند شیمیایی کشور است.
هر کدام از شما که دارای ایده، طرح و برنامه برای رفع مسائل مبتلا به در قوه قضاییه هستید و این توانایی را دارید که با امکانات و مقدورات موجود، ضمن ارائه تضمین، نسبت به رفع این مسائل اقدام کنید، آمادگی خود را اعلام دارید و اطمینان داشته باشید که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
رئیس دستگاه قضا گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آن‌ها از طریق گفتگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آن‌ها استفاده می‌کنیم.
رئیس قوه قضائیه با تشریح مسئولیت‌ رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در مساعدت به مظلومان، گفت: امروز یکی از مسائل مهمی که مردم از ما انتظار دارند رفتار خوب، بیان خوب و تصمیم خوب است.
اهواز- وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بخش قابل توجهی از دستگاه‌های سرمایشی و کولرهایی که در سازمان اموال تملیکی وجود داشت برای نیاز مردم استان خوزستان تخصیص پیدا کرد.
بنا به نوشته یک رسانه آمریکایی، دولت واشنگتن به بهانه ترور سرکرده القاعده در افغانستان قصد آزاد کردن دارایی های این کشور را ندارد.
غیبی با اشاره به اینکه استفاده از رمزارز‌ها در کشور دو جنبه مختلف و مهم دارد، گفت: در وهله اول اگر بخواهیم به رمزارز به عنوان یک ابزاری نگاه کنیم که تنها از قِبَل آن مردم بخواهند سودی کسب کنند، این موضوع در نهایت به دلالی و سفته‌بازی ختم می‌شود، همان اتفاقی که در بازار دلار نیز ما هر روز مشاهده می‌کنیم، که میلیارد‌ها دلار از سرمایه‌های کشور تحت عنوان دلار‌های خانگی در اختیار مردم است و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و تنها مردم برای پس‌انداز و حفظ ارزش دارایی خود این ارز‌ها را نگهداری می‌کنند.
به موجب تصمیم هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و دارایی، مصوبه سال ۹۳ شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در خصوص الزام به داشتن مدرک در حداقل دو مقطع تحصیلی روانشناسی و مشاوره و نیز موفقیت در مصاحبه‌های علمی و حرفه‌ای برای اخذ پروانه اشتغال تخصصی ابطال می‌شود و از این پس تمامی مدارک کارشناسی ارشد معتبر از سوی وزارت علوم و بهداشت در رشته‌های روانشناسی و مشاوره مورد برای اخذ پروانه اشتغال حرفه‌ای در حوزه روانشناسی و مشاوره مورد قبول است.
نماینده چین در سازمان ملل می‌گوید تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی اوضاع را بدتر می‌کند و سازمان ملل هم باید به جای تحریم، نقش سازنده‌ای ایفا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ