مربی و بازیکنان خارجی استقلال پس از پایان دیدار مقابل نساجی مطالبات خود را به صورت نقدی دریافت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وال استریت ژورنال با بیان به اینکه «ایران، این پول نقد را به همان شیوه‌ای که از توافق هسته‌ای باراک اوباما و جان کری در سال ۲۰۱۵ نیز دریافت نمود، صرف خواهد کرد» به طرح ادعا‌هایی علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران پرداخت و افزود: با این حال، این مبادله ممکن است اولین گام به سوی توافقی بزرگ‌تر برای احیای حداقل بخشی از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد.
خزانه داری کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد که باید پرداخت‌های مزایای غیرمستمر نقدی و غیرنقدی کارکنان دولت در سامانه های مربوطه بارگذاری شود.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون دولت مکلف شد تا کلیه پرداختی‌ها به دستگاه‌ها به صورت اعتباری باشد و پول نقدی به حساب آنان واریز نشود.
مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: برداشت وجه نقد از خودپردازها هیچ کارمزدی نداشته و کارمزد وجه نقد در صورتی است که از یک شعبه بانک دیگر پول دریافت کنید.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم ۵۸ ریال سود نقدی از مجموع ۵۷۵ ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم 58 ریال سود نقدی از مجموع 575 ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
راه اندازی سامانه در شفافیت و عملکرد مناسب مالیات تاثیر بسزایی دارد به طوریکه دیگر افراد نمی‌توانند از زیر بار عدم پرداخت مالیات فرار کنند. بدین‌منظور با بررسی حساب‌های افراد به مرور موضوع دریافت پول نقدی یا سکه توسط برخی مشاغل حل می‌شود و تمامی افراد به خصوص مشاغل خاص نیز متناسب با درآمدشان مکلف به پرداخت مالیات هستند.
بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یک پرونده به مجازات سنگین ۶ ماه زندان و از باب تخفیف به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: پاداش صرفه‌جویی مشترکین را در قبض‌هایشان لحاظ خواهیم کرد.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
سود نقدی که از سوی آرامکوی سعودی به سهامداران پرداخت می‌شود، امسال افزایش یافته و قابل قیاس با هیچ شرکت دیگری نخواهد بود.
رئیس سازمان بورس: زمان پرداخت سود نقدی شرکت‌های بورسی از جمله سهام عدالت به چهار ماه کاهش یافت.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: دولت به جای کالابرگ الکترونیکی، یارانه نقدی پرداخت کرد که ارزش آن در طول ماه‌های گذشته کاهش یافته و در نتیجه قدرت خرید مردم در طول این مدت به شدت کاهش پیدا کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را موظف به پرداخت ۳۱۵ هزار میلیارد تومان در سال آتی برای پرداخت یارانه نقدی و معیشتی کردند.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره دریافت پول توسط پارکبانان هم گفت: پارکبابانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند؛ بلکه از طریق سیستم‌های هوشمند این مبلغ دریافت می‌شود به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای را ندارد و هر پرداختی سامانه‌ای است.
رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از پرداخت تسهیلات نقدی برای خرید موتورهای برقی خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جزئیات مصوبه تخفیف ۴۰ درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرسازی را تشریح کرد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ تا چند روز دیگر انجام می شود، پرداخت ارزی و نقدی به دستیاران او در کشور اتریش را تایید کرد.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ