سخنگوی صنعت برق کشور گفت: پاداش صرفه‌جویی مشترکین را در قبض‌هایشان لحاظ خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خزانه داری کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد که باید پرداخت‌های مزایای غیرمستمر نقدی و غیرنقدی کارکنان دولت در سامانه های مربوطه بارگذاری شود.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم ۵۸ ریال سود نقدی از مجموع ۵۷۵ ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم 58 ریال سود نقدی از مجموع 575 ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یک پرونده به مجازات سنگین ۶ ماه زندان و از باب تخفیف به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
سود نقدی که از سوی آرامکوی سعودی به سهامداران پرداخت می‌شود، امسال افزایش یافته و قابل قیاس با هیچ شرکت دیگری نخواهد بود.
مدیرعامل سابق ذوب‌آهن در یادداشتی به نقد چگونگی برگزاری مجامع استقلال و پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان پرداخت.
رئیس سازمان بورس: زمان پرداخت سود نقدی شرکت‌های بورسی از جمله سهام عدالت به چهار ماه کاهش یافت.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: دولت به جای کالابرگ الکترونیکی، یارانه نقدی پرداخت کرد که ارزش آن در طول ماه‌های گذشته کاهش یافته و در نتیجه قدرت خرید مردم در طول این مدت به شدت کاهش پیدا کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را موظف به پرداخت ۳۱۵ هزار میلیارد تومان در سال آتی برای پرداخت یارانه نقدی و معیشتی کردند.
فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با رای کمیته انضباطی فدراسیون به پرداخت جریمه نقدی و تذکر کتبی محکوم شد.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
وزیر دادگستری گفت: تعداد زیادی از زندانیانی که جریمه نقدی دارند و امکان پرداخت آن را ندارند، مدت کمتری در زندان می‌مانند.
رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از پرداخت تسهیلات نقدی برای خرید موتورهای برقی خبر داد.
مربی تیم نساجی با صدور رای از سوی کمیته اخلاق به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جزئیات مصوبه تخفیف ۴۰ درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرسازی را تشریح کرد.
مربی و بازیکنان خارجی استقلال پس از پایان دیدار مقابل نساجی مطالبات خود را به صورت نقدی دریافت کردند.
در این لایحه شرایط تازه پرداخت برای سازنده‌هایی که بابت هزینه‌های پروانه ساختمانی به شهرداری تهران بدهکار هستند، پیشنهاد شده است. براساس این لایحه در‌صورتی‌که طرف بدهکار یعنی سازنده تمایل داشته باشد بدهی خود بابت صدور پروانه را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کند، از زمان ابلاغ لایحه مصوب مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ تا چند روز دیگر انجام می شود، پرداخت ارزی و نقدی به دستیاران او در کشور اتریش را تایید کرد.
مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها ماه قبل گفته بودند که در زمان پرداخت یارانه مرداد ماه، تلاش می‌کنند که واریز یارانه‌ها به شکل همزمان و در یک روز انجام شود؛ بنابراین این احتمالا وجود دارد که تمامی یارانه بگیران در روز چهارشنبه بیستم مرداد ماه ۱۴۰۱ یارانه این مرحله را دریافت کنند.
کمیته ملی المپیک پاداش نقدی خود به مدال آوران بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را پرداخت کرد.
پاداش نقدی به مدال‌آوران بازی‌های کشورهای اسلامی از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شد.
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ