امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی تراز مالی باشگاه‌های بزرگ اروپایی در زمینه نقل و انتقالات در بازه زمانی پنج سال اخیر نشان می‌دهد که تنها رئال مادرید عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است.
یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره ارزش ۶۶ میلیون دلاری صادرات و ۳۵ میلیون دلاری واردات در دو ماهه امسال، تراز تجاری استان را مثبت ۳۱ میلیون دلار اعلام کرد.
بانک ملی در ماه‌های پایانی سال ، حاصل مدیریت کارآمد خود بر منابع و مصارف را برداشت کرد.
پس از انجام یک دوره آبگیری آزمایشی در سد چمشیر که تا ۲۲ اسفند دامه داشت، تراز آب ذخیره شده در سد به ۵۸۳ سانتی متر رسید.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
این دو قطب یکدیگر را در برابر مردم عریان می‌کنند. یعنی مداوم در حال افشای فساد‌های یکدیگر هستند. همین مسئله منجر به بروز بحران کارآمدی در کشور می‌شود. به عبارت ساده‌تر هر کدام از این دو گروه به عنوان ترمز دیگری عمل می‌کنند. به همین دلیل هربار عملکردشان ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود اعتماد مردم هم به آن‌ها از بین می‌رود.
وزارت دارایی قطر از ثبت تراز تجاری مثبت در سه ماه پایانی سال جاری میلادی خبر داد.
عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کاهش تراز سطح آب دریای خزر مختص ایران نیست و این چالش جدی گریبانگیر همه کشورهای حاشیه خزر است.
رشت- عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تراز منفی ۲۰۰ میلیون مترمکعبی کشور در بخش گاز گفت: ناترازی در بخش گاز و برق موجب ضرر رسیدن به تولید کننده و مصرف کننده و نارضایتی عمومی می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: با احتساب صادرات در حوزه‌های انرژی، نفت و گمرک، تراز تجاری ما به شدت مثبت است و بسیار بیشتر از واردات، صادرات داریم.
تراز آب دریای خزر در حال کاهش است و در شرایط بحرانی قرار دارد و این آسیب‌هایی برای نوار ساحلی شمال کشور دارد از این رو باید برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.
وزیر صمت با بیان اینکه رتبه ایران در شاخص پیچیدگی صادرات سال قبل به ۶۵ رسید و سال ۱۴۰۴ به زیر ۴۰ خواهد رسید، گفت: اعلام می‌کنم با روند فعلی، تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
وزیر صمت با بیان اینکه رتبه ایران در شاخص پیچیدگی صادرات سال قبل به ۶۵ رسید و سال ۱۴۰۴ به زیر ۴۰ خواهد رسید، گفت: اعلام می‌کنم با روند فعلی، تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
گزارش عملکرد ۶ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۶ ماهه منتهی به شهریور نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
نایب‌رییس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری: در یک کلام باید گفت، سطح کیفی وکالت در ایران پایین می‌آید. این کاهش کیفی هم دو علت دارد؛ نخست اینکه، ورودی‌ها بر اساس ظرفیت مورد نیاز تنظیم نشده، دوم هم اینکه حداقل نمره هم لحاظ نشده است. بنابراین در جایی که نمره تراز، معیار کنترلی نباشد افت کیفیت و افت معیار علمی وکالت شکل می‌گیرد. حتی در آزمون‌های دوران ابتدایی، دبیرستان، دانشگاه و اساسا هر آزمونی برای قبولی یک حداقل نمره‌ای در نظر گرفته می‌شود. اما بر اساس قانون جدید، آزمون وکالت تنها آزمونی در کشور است که نه حداقل نمره دارد و نه ظرفیتی برای ورودی‌اش در نظر گرفته شده است.
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: «طرح دوفوریتی استفساریه مواد (۳)، (۴) و (۵) قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در جلسه امروز (چهارشنبه نهم شهریورماه ۱۴۰۱) شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»
گزارش عملکرد ۱ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۵ ماهه منتهی به مرداد نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: آزمون‌ها سال ۹۹ و ۱۴۰۰ کانون وکلا بر اساس قراردادی که با سازمان سنجش بسته شده است، بر اساس تراز بود چرا که سازمان سنجش راهی جز ملاک قرار دادن نمره تراز ندارد، از این رو باید فضای انحصاری شکسته شود.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دستیابی به تراز تجاری مثبت ۳۵ میلیون دلار مناطق آزاد برای اولین بار بعد از ۳۰ سال فعالیت این مناطق خبر داد.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دستیابی به تراز تجاری مثبت 35 میلیون دلار مناطق آزاد برای اولین بار بعد از 30 سال فعالیت این مناطق خبر داد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ گرد و غبار برای ۶ استان کشور و تلاطم شرق دریای عمان
ترمز نقل‌وانتقالات پرسپولیس با دستور کدام مقام کشیده شد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ