وال استریت ژورنال با بیان به اینکه «ایران، این پول نقد را به همان شیوه‌ای که از توافق هسته‌ای باراک اوباما و جان کری در سال ۲۰۱۵ نیز دریافت نمود، صرف خواهد کرد» به طرح ادعا‌هایی علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران پرداخت و افزود: با این حال، این مبادله ممکن است اولین گام به سوی توافقی بزرگ‌تر برای احیای حداقل بخشی از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت روسیه در واشنگتن به واکنش رسانه‌هایی آمریکایی به تایید حکم بازداشت خبرنگار نشریه وال‌استریت‌ژورنال از سوی دیوان عالی مسکو، عکس‌العمل نشان داد.
خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال در صفحه توئیتر خود نوشت: «ارزیابی من این است که در حال حاضر شانس زیادی برای سفر رافائل گروسی به تهران طی هفته آینده وجود دارد».
روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش داد آلمان، فرانسه و آلمان ارتباطات قوی‌تر میان ناتو و اوکراین را راهی برای ترغیب کی‌یف جهت آغاز گفتگو‌های صلح با روسیه می‌دانند.
در پی انتشار گزارشی در روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال و ادعایی که در آن مبنی بر وجود تهدید «حمله‌ای قریب‌الوقوع» از سوی ایران به مواضعی در خاورمیانه مطرح شده بود، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای ایرانی خود در واکنش به این ادعا گفت، رسانه‌های غربی کارزاری برای ایجاد تنش‌زایی در منطقه خلیج فارس به راه انداخته‌اند.
نشریه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی نوشت که عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، ضعف‌های صنایع دفاعی آمریکا و پاشنه آشیل این کشور در جنگ احتمالی با چین را برملا ساخته است.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی جدید مدعی شده که نمی‌تواند صلح‌آمیز بودن ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تأیید کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ