سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ تا چند روز دیگر انجام می شود، پرداخت ارزی و نقدی به دستیاران او در کشور اتریش را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای فقهی بانک مرکزی در بررسی مجدد تسهیلات اربعین، ضمن تایید جواز شرعی استفاده از عقد مرابحه برای پرداخت تسهیلات اربعین، شرط سپرده گذاری قرضی برای پرداخت تسهیلات را خلاف شرع اعلام کرد.
بر اساس بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی امکان افزایش ۲ ماهه اقساط مالیات صاحبان مشاغل در صورت درخواست مودی و تایید اداره کل مالیاتی فراهم شده است.
تعدادی از بازیکنان پیش از شروع فصل گذشته این پول را دریافت کرده‌اند که این مساله یکی از سوالات نهادهای نظارتی است. آن‌ها معتقدند مدیرعامل باشگاه در پایان فصل باید چنین پرداختی را تایید می‌کرده نه اینکه پیش از فصل یا ابتدای فصل این پول پرداخت شود.
باشگاه پرسپولیس پول مربوط به قسط سوم طلب دروازه بان خارجی پیشین خود را پرداخت کرده و منتظر تایید آن است.
ایجنت ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا، تایید کرد دو باشگاه مطرح برای جذب این بازیکن حاضر به پرداخت 100 میلیون یورو بودند.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری امروز خود درباره انتقادهای مهدی طارمی دقایقی به صحبت پرداخت.
بعد از رسیدگی دادگاه به اتهام شرط بندی بازیکن تیم فوتبال سپاهان، این بازیکن احکام سنگینی دریافت کرد و ضمن محرومیت از فوتبال، به پرداخت ۷۰ هزار دلار جریمه محکوم شد.
مدیر کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال از تایید نهایی فیفا برای پرداخت بدهی ویلموتس خبر داد.
ابتدا نیاز است که صبر کنید تا بانکی که در هنگام ثبت نام وام خود انتخاب کرده اید شعبه‌ای که می‌تواند وام را به شما پرداخت کند را تعیین و یا شعبه دلخواه شما را تایید کند این پروسه ممکن است از ۱ روز الی چند ماه به طول بیانجامد.
دادگاه تجدیدنظری در آمریکا رای دادگاه فدرال را تایید کرد که طبق آن ممکن است اپل مجبور شود روش های پرداخت در اپ استور را تغییر دهد.
اسنادی که جدیدا منتشر شده نشان می‌دهد که مدیران و روسای قبلی باشگاه بارسلونا توجیه عجیبی برای پرداخت پول به خوزه ماریا انریکز نگریرا داشته‌اند.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می‌شود.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: گروه‌های جهادی و خیرینی که در پروژه‌های آبرسانی روستایی با تایید وزارت نیرو مشغول فعالیت هستند، از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می‌شوند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه اصلاح تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور درباره پرداخت بخشی از مطالبات صنعت برق از سوی شورای نگهبان تایید شد.
پرداخت حواله ورود خودرو به بازیکنان تیم ملی ایران در جریان مسابقات جام جهانی تایید شد.
برخی شایعات که هنوز تایید نشده‌اند از استعفای وزیر «صمت» پیش از استیضاح در مجلس و حضور او در پست معاونت رئیس‌جمهور حکایت دارد. فعلا و تا هفته آینده، باید به تحلیل صف‌بندی موافقان و مخالفان وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداخت.
یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شد که بازیکنان تیم استقلال تا پایان هفته دهم بازی‌ها 30 تا 35 درصد دریافتی داشته‌اند.
سعید حجاریان در یادداشتی با عنوان "چه پی فکندن در سیل‌بارِ این بندر؟ " به اتفاقات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد که همواره باید به زمین سیاست وفادار ماند زیرا عرصه سیاست به‌ویژه سیاست نرمال است که در بلندمدت سایر عرصه‌ها را از خود متأثر و فرآیندهای اجتماعی را بازگشت‌ناپذیر می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که باشگاهها می توانند از درآمدهای بورسی خود استفاده کنند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فضای عمومی مجلس نسبت به مذاکرات را خوب توصیف کرد و گفت: برجام و مساله مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی مردم است پس هر مذاکره‌ای که با حفظ حقوق، شأن و اقتدار ملت ایران به حل مشکلات اقتصادی منتج شود، مورد تایید نمایندگان مجلس است؛ ما کاری به شرق، غرب و آمریکا نداریم و فقط حقوق ملت برایمان مهم است.
خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز به نقل از منابع امنیتی و اطلاعاتی در دولت آمریکا نوشت: «در حمله روز یکشنبه آمریکا به کابل در افغانستان، ایمن الظواهری سرکرده سازمان تروریستی القاعده کشته شده است».
طی چند روز گذشته اطلاعیه‌‌‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از این اطلاعیه‌‌‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. با توجه به اینکه فرآیند افزایش سرمایه زمان‌بر است، ناشران موظفند پس از سپری‌شدن هر یک از مراحل در سامانه کدال شفاف‌‌‌سازی کنند. در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌‌‌ها پرداخته شده است.
شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای آمادگی خود برای فروش ون باری اینرودز به شرکت های فعال در شبکه پخش و توزیع کالا را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ