تیم فوتبال استقلال عصر روز جهارشنبه با غلبه بر نساجی موفق شد برای اولین بار عنوان قهرمانی رقابتهای سوپرجام کشور را از آن خود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
شنیده می‌شود با تصمیم رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدیر آکادمی این باشگاه توبیخ شده است.
بازیکن تیم ملی فوتبال زنان مراکش در دیدار برابر کره جنوبی با پوشش کامل بازی کرد تا به اولین زنی تبدیل شود که در جام جهانی با حجاب بازی کرده است.
شخصی که از استقلال طلب داشت، کامپیوتر و چاپگر باشگاه را با خود برد!
تیم ملی تنیس ایران با کسب سه پیروزی در گروه ۳ دیویس کاپ و پس از حدود نیم قرن به گروه دو جهانی این رقابت‌ها راه یافت.
تیم ملی تنیس ایران با کسب سه پیروزی در گروه ۳ دیویس کاپ و پس از حدود نیم قرن به گروه دو جهانی این رقابت‌ها راه یافت.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
نمی‌دانم بعد از افتتاح سد چه اتفاقی برای تامین آب کشاورزی این روستا‌ها می‌افتد. این نکته را متوجه‌ام که الان دیگر وقت حرف زدن درباره چرایی افتتاح این سد نیست. آنچه باید درباره این افتتاح گفته می‌شد را صغیر و کبیر و کارشناس و غیرکارشناس گفته‌اند. خدا کند که همین یک بار هم که شده حرف و استدلال‌ها درست از آب درنیاید و سرنوشت چمشیر مثل گتوند نشود و اهالی ایل فیروزآباد به خواسته‌شان برسند.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، رسما اعلام کرد که در صحبتی که با اریک تن‌هاخ داشته متوجه شده که بازوبند کاپیتانی از او گرفته شده است.
اسطوره فوتبال ایران در شرایطی بار دیگر موفق شد یک صعود به دسته بالاتر را در کارنامه خود ثبت کند که اکنون درگیر اتفاقاتی عجیب شده است.
یک داور مصری تصمیم گرفت تا با کارت قرمز، سه توپ جمع کن را اخراج کند.
چند روز است که فضای مجازی ایران، دربست در اختیار طرفداران رضا گلزار قرار گرفته است.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
استقلال خوزستان موفق شد در شرایط به لیگ برتر صعود کند که حسن پورحمیدی نقشی ویژه در این اتفاق داشت.
در تمرین امروز استقلال یک اتفاق ویژه رخ داد که روحیه بازیکنان و کادرفنی این تیم را بالاتر برد.
بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل استقلال گفت: هر دو تیم عملکردی پایاپای داشتند.
انتخاب‌های اشتباه سالهاست سرنوشت برخی بازیکنان را تغییر داده و بهترین فرصت‌ها را از آنها گرفته است. اتفاقی که برای چند استقلالی رخ داد و منجر به از دست دادن جام جهانی قطر برای آنها شد.
تیم فوتبال استقلال عصر روز جهارشنبه با غلبه بر نساجی موفق شد برای اولین بار عنوان قهرمانی رقابتهای سوپرجام کشور را از آن خود کند.
تیم فوتبال استقلال در فاصله تعطیلات لیگ برتر با چند اتفاق خود را آماده برگزاری دیدار حساس برابر گل گهر می کند که مهمترین آن شارژ مالی بازیکنان از سوی باشگاه برای ادامه مسابقات بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نشان داده در استفاده از بازیکنان جوان و تاثیرگذار شجاعت لازم را دارد که ممکن است این اتفاق در قطر بازهم تکرار شود.
سرمربی شهرداری همدان درباره حواشی دیدار تیمش با استقلال خوزستان و آنچه سرقت لباس‌های تیمش از رختکن و نیمکت تیم عنوان شد، مدعی شد: اولین بار نیست که این اتفاق در اهواز افتاده
یامگا طبق قراردادی که با باشگاه استقلال دارد قرار بود چهار هفته پیش مبلغ ۱۰۰ هزار یورو به حسابش واریز شود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ