بازیکن تیم ملی فوتبال زنان مراکش در دیدار برابر کره جنوبی با پوشش کامل بازی کرد تا به اولین زنی تبدیل شود که در جام جهانی با حجاب بازی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه تک گل پرسپولیس به صورت اتفاقی به ثمر رسید، اما آنها بی تردید شایسته کسب برتری در تبریز بودند.
کشف تصادفی کشتی تاریخی روم باستان در صربستان را ببنید. باستان شناسان برای حفظ و نمایش قطعات کشف شده تلاش می‌کنند.
رکورددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تمام هدف و تلاشم در بازی‌های آسیایی این است که یک اتفاق تاریخی در دوومیدانی و ورزش ایران رقم بخورد.
مهدی طارمی با ثبت دو هت‌تریک مقابل افغانستان و قرقیزستان در کنار کریم باقری و علی کریمی قرار گرفت.
برای اولین بار تیم ملی فیتنس چلنج بانوان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا 2023 لبنان اعزام می شود.
عربستان سعودی ورود تیم ملی فوتبال زنان این کشور به رده‌بندی جهانی فیفا را جشن گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، انتخاب دوباره مسی به عنوان بهترین بازیکن سال دنیای فوتبال به عقیده بسیاری اتفاقی قابل پیش‎‌بینی و محتمل بود.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان به مسابقات گزینشی جهان اعزام نمی‌شود و حضورش در بازی‌های آسیایی هم قطعی نیست این در حالی است که اخیرا اتفاقی تاریخی پیرامون این تیم رقم خورده است.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان به مسابقات گزینشی جهان اعزام نمی‌شود و حضورش در بازی‌های آسیایی هم قطعی نیست این در حالی است که اخیرا اتفاقی تاریخی پیرامون این تیم رقم خورده است.
تیم تنیس روی میز زنان ایران برای نخستین بار درتاریخ به رتبه زیر ۴۰ دنیا صعود کرد و در جایگاه ۳۵ تیم‌های ملی قرار گرفت.
تیم تنیس روی میز زنان ایران برای نخستین بار درتاریخ به رتبه زیر ۴۰ دنیا صعود کرد و در جایگاه ۳۵ تیم‌های ملی قرار گرفت.
پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
پائولو دیبالا و انزو فرناندز، دو ستاره آرژانتین بعد از پایان بازی، قهرمانی آرژانتین را اتفاقی تاریخی تلقی کردند.
برای اولین بار در تاریخ یک زن کارشناسی دیدار فینال جام جهانی را از رادیو آلمان بر عهده دارد.
غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
شکست اسپانیا پس از آلمان، صعودی تاریخی برای ژاپن رقم زد؛ اتفاقی که اشک هواداران این تیم را درآورد.
پیروزی تاریخی روز گذشته ایران مقابل ولز در شرایطی به دست آمد که یک اتفاق غیرقابل باور، همه‌چیز را عوض کرد.
مرحله مقدماتی نخستین تور ملی والیبال ساحلی زنان ایران امروز (شنبه نهم مهر) با 24 مسابقه پیگیری شد و 16 تیم برتر صعود کننده مشخص شدند.
رئیسی در پاسخ به سوالی راجع به هولوکاست و اینکه آیا به هولوکاست اعتقاد دارد یا نه گفت: مسائل تاریخی باید توسط محققان و تاریخ شناسان مورد بررسی و کنکاش قرار بگیرد. یک نشانه‌هایی نیز وجود دارد که چنین اتفاقی (هولوکاست) افتاده است که باید مورد بررسی دقیق توسط محققان و مورخان قرار بگیرد.
هر پنج کشور آفریقایی در این جام یعنی مراکش، سنگال، کامرون، تونس و غنا توسط مربیان آفریقایی هدایت خواهند شد.
هستی رضایی در پایان مسابقات جهانی برای نخستین بار در این رشته، در جدول اصلی رنکینگ دنیا قرار گرفت.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
مهاجم ایرانی پورتو صدمین بازی خود با پیراهن این باشگاه را مقابل اسپورتینگ انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ