چند روز است که فضای مجازی ایران، دربست در اختیار طرفداران رضا گلزار قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر روز گذشته بعد از حضور در کمپ حجازی در یک برنامه ی غیر قابل پیش بینی با تماشاگران استقلال مواجه شد.
ستاره اسبق پرسپوليس و استقلال در اتفاقی عجیب اکنون بیش از صد روز‌ در زندان حضور دارد.
تصمیم لیونل مسی برای ترک پاری سن ژرمن تاثیر زیادی بر دنبال کنندگان این تیم در شبکه‌های اجتماعی داشت.
بعد از انصراف تیم سریک برای ادامه حضور در لیگ والیبال زنان، حالا هراز آمل هم رسما از فروش امتیاز لیگ برتری خود و عدم حضور در فصل آتی لیگ والیبال مردان خبر داد.
بعد از انصراف تیم سریک برای ادامه حضور در لیگ والیبال زنان، حالا هراز آمل هم رسما از فروش امتیاز لیگ برتری خود و عدم حضور در فصل آتی لیگ والیبال مردان خبر داد.
در يكى از مبارزه هاى سنگين وزن جام تختى براى داوران حتى بعد از بازبينى تغيير كرد!
"همه شما برای این قهرمانی جنگیدید و دم‌تان گرم"؛ این اولین دیالوگ یحیی بعد از قهرمانی سرخ‌‎ها و استارت برای جام حذفی بود که ناگهان همه چیز احساسی شد.
سرمربی ایرانی تیم ملی عراق توضیحاتی در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از حضورش در این کشور داد.
امروز در روستای میلکی شهرستان پارسیان هرمزگان، تصادفی اتفاق افتاده که تصاویر آن، تامل برانگیز است.
مهاجم ایرانی تیم پوشکاش آکادمی مجارستان بعد از ورود به زمین در عرض ۵ دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد!
مهاجم ایرانی تیم پوشکاش آکادمی مجارستان بعد از ورود به زمین در عرض ۵ دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد!
«فکر می‌کنم قهرمانی لسترسیتی بزرگترین شگفتی ورزشی است. نمی‌توانم تصور کنم اتفاقی عجیب‌تر از این رخ بدهد.»این صحبت‌های گری لینه کر بعد از قهرمانی این تیم است.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
در اتفاقی عجیب انتخابات فدراسیون کاراته بعد از حضور با تاخیر معاون وزیر ورزش، به زمان دیگری موکول شد!
به دنبال وقوع زلزله در ترکیه آب دریا در سواحل مصر به رنگ سیاه در آمده است.
تصویری از کتاب کلاس ششمی‌ها جنجالی شده است. در بخشی از کتاب مربوط به فروع دین نوشته واجبات دینی بعد از ولایت.
قضاوت بازی جنجالی و پرماجرای استقلال - تراکتور، تبعات عجیبی را برای خانواده ناظمی به همراه داشته است.
باشگاه النصر عربستان کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت و قرار است که سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به این ستاره پرتغالی پرداخت کند؛ هزینه‌ای که یک سرمایه گذاری بزرگ برای باشگاه عربستانی به حساب می‌آید.
به طرز عجیبی خاطرات دیه گو مارادونا در شب بازی آرژانتین و هلند برای اهالی فوتبال در مستطیل سبز تکرار شد.
مجری تلویزیون قطر پس از بی‌هوشی در حین پوشش مسابقات جام جهانی، درباره دلیل این اتفاق توضیح داد.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
به برخی بازیکنان متهم شده در پرونده تبانی فوتبال ایران اعلام شده که بعد از پرداخت مبلغی قادر خواهند بود، بار دیگر به فوتبال بازگردند.
دیروز و بعد از 57 سال، هر چهار تیم مطرح لیگ ایتالیا برابر حریفان خود شکست خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ