هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، رسما اعلام کرد که در صحبتی که با اریک تن‌هاخ داشته متوجه شده که بازوبند کاپیتانی از او گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
آاس امروز ادعا کرد که رئال مادرید هیچ تماسی برای خرید امباپه با پی اس جی نخواهد گرفت و ناصر الخلیفی نباید منتظر این اتفاق باشد. همه می دانند امبابه به تیمی جز رئال نخواهد رفت.
احتمالا همه می‌دانیم که نوشیدن آب در صبح فواید بسیاری دارد. اما آیا از فواید نوشیدن آبگرم و ولرم با معده خالی (ناشتا) اطلاعی دارید؟ خوردن آب گرم ناشتا توصیه بسیاری از پزشکان است که شما را با فواید شگفت انگیز آن آشنا خواهیم کرد.
اسپاگتیفیکیشن اصطلاح علمی برای اتفاقاتی است که برای فردی که به سمت سیاهچاله سقوط می‌کند اتفاق می‌افتد. سیاهچاله ستاره‌ای است که به طور کامل از بین رفته است. اگر ابتدا با پا‌های خود به سیاهچاله بیفتید، متوجه می‌شوید که کشش گرانشی روی پاهایتان بیشتر از سرتان است، زیرا پاهایتان به مرکز جرم سیاه‌چاله نزدیک‌تر است.
روز گذشته اتفاقی که برای عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی طی روزهای اخیر افتاده بود، در ورزشگاه دستگردی اکباتان تکرار شد.
یائسگی در مردان با یائسگی در زنان از چندین جهت متفاوت است. برای نمونه به چرخه قاعدگی مربوط نمی‌شود و همه آقایان نیز آن را تجربه نمی‌کنند.
روبرتو دونادونی، مربی سابق ناپولی، می‌گوید انتقال لیونل مسی به ناپولی اتفاقی رویایی خواهد بود و باعث می‌شود داستان مارادونا در ناپل ادامه پیدا کند.
رویای یک ذهن مصنوعی اگر نثر باکیفیت هوش مصنوعی برای جذب تمام شود و چیز زیادی باقی نماند ممکن است هرگز به واقعیت تبدیل نشود.
رئیس سابق یوونتوس معتقد است لیگ برتر انگلیس سال به سال قدرتمندتر می شود و مقصد همه ستاره های دنیا خواهد شد که برای فوتبال، اتفاقی خطرناک است.
حسین وفایی بامداد امروز با یک نمایش فوق العاده برابر یکی از فوق ستاره های اسنوکر جهان به پیروزی رسید؛ اتفاقی که خودش هم هنوز آن را باور ندارد.
جشن خانوادگی مسی، اتفاقی بود که میلیون هواداران این خانواده منتظر آن بودند.
عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
سانتیاگو کانیزارس معتقد است استریمر شدن لوئیس انریکه تا همین چهار سال پیش اتفاقی خنده‌دار برای یک مربی تیم ملی بود.
پژوهش‌ها نشان داده اند که اگر میلیارد‌ها وجود نداشتند سیاره زمین حال و روز بهتری داشت. مقابله با انتشار آلاینده‌های کربنی از سوی میلیاردر‌ها تا حدودی آغاز شده است. از جمله در مورد افرادی مشهوری مانند خانواده کارداشیان و تیلور سوئیفت که به دلیل تعداد زیاد سفر‌های صورت گرفته از طریق هواپیمای خصوصی و دیگر اقدامات بیهوده و پرهزینه برای محیط زیست مورد انتقاد قرار گرفته اند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: از آنجا که فاصله زیادی تا المپیک داریم ممکن است هر اتفاقی رخ دهد از این رو هیچ ورزشکاری را بر دیگری ارجح نمی‌دانم.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با برنامه ریزی دقیق به سوی آینده گام برمی داریم و به حاشیه سازی آنها که منافع خود را در تکواندو از دست داده‌اند توجه نمی‌کنیم.
دنیای تغذیه مملو از بحث و جدل در این باره است که چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی خوب نیست. اما یک نکته وجود دارد که اکثر افراد می‌توانند روی آن توافق داشته باشند: همه ما باید میوه و سبزیجات بیش تری بخوریم.
پدری، ستاره بارسلونا، هنوز از اتفاقاتی که در جریان بازی این تیم برابر اینتر رخ داد عصبانی است.
قالبیاف رئیس مجلس گفت: این اتفاقی که برای مهسا امینی و فرزندی از فرزندان این سرزمین رخ داد یک حادثه تلخ بود و همه ما ناراحت شدیم و با صراحت اعلام کردیم حتما این موضوع را رسیدگی خواهیم کرد.
هکتور بیرین تصور می‌کرد امسال در آرسنال ماندنی است و بازگشت به بارسلونا اتفاقی کاملا غیرمنتظره برای او بود.
قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.
دقیقه‌ای قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»
اتفاقی که به تازگی رخ داد، نشان داد احتمالاً کل مجموعه و همه عروسک‌های جدید و قدیم به عنوان اموال صداوسیما تصور شده است. ایرج طهماسب مجموعه‌ای تازه در نوروز امسال از طریق شبکه نمایش خانگی ارائه کرده که یک شوی رسانه‌ای با امضای خودش در دکور، دیالوگ‌ها و سایر جزئیات اجراست اما نامش «کلاه قرمزی» نیست، بلکه «مهمونی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ