نمی‌دانم بعد از افتتاح سد چه اتفاقی برای تامین آب کشاورزی این روستا‌ها می‌افتد. این نکته را متوجه‌ام که الان دیگر وقت حرف زدن درباره چرایی افتتاح این سد نیست. آنچه باید درباره این افتتاح گفته می‌شد را صغیر و کبیر و کارشناس و غیرکارشناس گفته‌اند. خدا کند که همین یک بار هم که شده حرف و استدلال‌ها درست از آب درنیاید و سرنوشت چمشیر مثل گتوند نشود و اهالی ایل فیروزآباد به خواسته‌شان برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول که به تازگی از مصدومیت طولانی رها شده بود در بازی امروز مقابل بورنموث زمین را به دلیل مصدومیت ترک کرد تا هواداران را به شدت نگران کند.
در صورتی که رافائل سیلوا با تیم جدیدی قرارداد نبندد ، مسئولان استقلال رقمی در حدود 800 هزار دلار باید به این بازیکن برزیلی پرداخت کنند.
طبق ادعای سایت اتلتیک، کیلیان امباپه اگر از دستور باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد سرپیچی کرده و در نهایت ماندنی شود، تحت شدیدترین فشارها قرار خواهد گرفت.
طبق ادعای سایت اتلتیک، کیلیان امباپه اگر از دستور باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد سرپیچی کرده و در نهایت ماندنی شود، تحت شدیدترین فشارها قرار خواهد گرفت.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید دولت برای بهبود شرایط استقلال باید به این تیم منابع مالی تزریق کند.
یووه در شرایط مالی سختی قرار دارد و اگر پل پوگبا از این تیم برود، به میزان قابل توجهی در مخارج تیم صرفه‌جویی خواهد شد.
لوئیس دلا فوئنته، مربی اسپانیا، امیدوار است فردا کار کرواسی را در 90 دقیقه تمام کنند چرا که کروات ها متخصص وقت های اضافه و ضربات پنالتی هستند.
رئیس‌جمهور آمریکا که اخیراً حرکات عجیب و غریبش بیشتر شده پس از پایان سخنرانی‌اش برای ملکه فوت‌شده انلگیس آرزوی سلامتی کرد.
علی البلیهی، ستاره الهلال، می‌گوید نگران است که انتقال لیونل مسی به این تیم باعث اخراج او شود چرا که در جام جهانی با پیراهن تیم ملی عربستان با لیونل مسی درگیر شده بود.
اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین و ناپولی آرزوی دیه‌گو مارادونا بوده که برآورده شده است.
مدیرفنی شمس آذر در پیروزی روز گذشته صدرنشین لیگ دسته اول بازهم کنار آنها بود.
این تعارف‌ها همیشه در فرهنگ و ورزش ما وجود دارد ولی آدم‌ها از منافع‌شان برای دیگران نمی‌گذرند و مطمئن باشید هرکسی زورش برسد خرخره طرف مقابل را تا پای جان فشار می‌دهد!
بازگشت به رده های بالای جدول و دفاع از عنوان قهرمانی وظایفی است که هافبک نساجی به آن ها اشاره می کند.
سئوال بسیار مهم و امر بسیار عجیب این است که جنابعالی که تریبون مقدس نماز جمعه را در اختیار دارید بجای شکرگزاری از درگاه الهی و تشکر از مسئولین امنیتی و انتظامی که ده‌ها شهید برای برقراری امنیت تقدیم کردند، در این آتش می‌دمید و افکار عمومی را تحریک می‌کنید
حسا‌ترین دیدار هفته نخست دور برگشت فوتبال زنان، درحالی با پیروزی طلایی پوشان سپاهانی در برابر شهرداری سیرجان در یک دیدار خارج از خانه رقم خورد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، تجربه این تیم برای دربی را بیشتر از استقلال دانست اما از غیبت دیاباته به عنوان نقطه‌ای سیاه یاد کرد.
آرژانتینی ها در ادوار جام جهانی، رکورد عالی پنج برد و یک باخت در ضیافت پنالتی ها را به ثبت رسانده اند.
تیتر یک امروز نشریه اکیپ به درخشش شب گذشته کیلیان امباپه برابر لهستان و دبل تماشایی او اختصاص یافته است.
کی‌روش: باید جادو کنم ، خداکند هو نشوم!
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که مارکو آسنسیو باید خدا را شکر کند که کارلو آنچلوتی مربی رئال است و در غیر این صورت تا پایان فصل دیگر نمی توانست برای رئال بازی کند.
فعال سیاسی اصلاخ طلب به سخنان رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی به سخنان اخیر رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
احمدی نژاد نوشت: بیل راسل نه تنها یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران بود که ۱۱ عنوان بی بدیل را به دست آورد، بلکه یکی از پیشگامان جنبش حقوق مدنی نیز بود. خدا رحمتش کند.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ