نیروهای اشغال‌گربا حمله به اردوگاه جنین، ۲ جوان فلسطینی را به شهادت رساندند و ۴ نفر نفر دیگر نیز زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست امروز پنج‌شنبه بار دیگر به شهر جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
گردان جنین در بیانیه‌ای ضمن تایید شهادت سه جوان فلسطینی در ترور روز یکشنبه صهیونیست‌ها، به مقامات تل آویو در این‌باره هشدار داد.
حمله پهپادی شامگاه امروز صهیونیست‌ها به جنین که با هدف انتقام از عملیات غرورآفرین مقاومتی «عیلی» و ترور جوانان مقاومت صورت گرفت، با واکنش و محکومیت مقامات و گروه‌های فلسطینی روبه‌رو شد.
بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی یک خودرو در جنین، ۲ جوان فلسطینی مصدوم شدند.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان حمله جنایت آمیز نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری را که تاکنون به شهادت حداقل ۴ تن و زخمی شدن ده‌ها نفر از مردم مظلوم فلسطین منجر شده را محکوم کرد.
شهادت سه فلسطینی در کنار مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی صهیونیست از جدیدترین تحولات درگیری‌های اردوگاه جنین است.
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
گردان‌های قدس با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
گردان‌های قدس یا یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از عملیات ضد صهیونیستی مبارزان مقاومت در شمال شهر جنین طی شامگاه امروز جمعه خبر دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنین که به شهادت چهار جوان فلسطینی منجر شد، واکنش نشان داد.
منابع فلسطینی از عملیات جدید تیراندازی مبارزان مقاومت در شهرک صهیونیست نشین شاکید در غرب جنین خبر می دهند.
کودک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در جریان حمله و یورش آن‌ها به جنین به شهادت رسید.
منابع محلی در کرانه باختری از زخمی شدن سه فلسطینی در جریان یورش ظهر امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
مبارزان فلسطینی بامداد امروز شنبه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز دوشنبه یورش های وحشیانه ای علیه مناطق مختلف کرانه باختری داشتند که طی آن چندین فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.
نوجوانی ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در جنین به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و درگیری مسلحانه شدید میان آنها و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
نظامیان رژیم صهیونیستی حین حمله بامداد امروز به جنین، به آمبولانس هلال احمر فلسطین تیراندازی و یک امدادگر را مجروح کردند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ