حمله پهپادی شامگاه امروز صهیونیست‌ها به جنین که با هدف انتقام از عملیات غرورآفرین مقاومتی «عیلی» و ترور جوانان مقاومت صورت گرفت، با واکنش و محکومیت مقامات و گروه‌های فلسطینی روبه‌رو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه‌های فلسطینی از عملیات ضدصهیونیستی امروز در شهرک صهیونیست‌نشین معالیه ادومیم واقع در شرق قدس اشغالی استقبال کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به شهادت سه مبارز مقاومت در نابلس، بر ضرورت اجماع بر سر برنامه‌ای ملی جهت مقابله با اشغالگران تاکید کرد.
گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم واکنش نشان داده و تاکید کردند که تلاش‌های صهیونیست‌ها برای مهار مقاومت در کرانه باختری، شکست خورده است.
در آستانه برپایی راهپیمایی «پرچم‌ها» توسط صهیونیست‌های تندرو، رسانه‌های عبری از آماده‌باش و هراس صهیونیست‌ها از احتمال واکنش موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی و آشوب مجدد در شهر قدس خبر دادند.
یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به شهادت ایاد الحسنی تاکید کرد که واکنش گروه‌های مقاومت به این جنایات رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت احمد یعقوب طه، جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در غرب شهرک سلفیت در کرانه باختری خواستار تشدید مقاومت در برابر صهیونیست‌ها شدند.
گروه های فلسطینی در نظر دارند در نشستی که ظهر امروز در غزه برگزار می شود، برگزاری نشست امنیتی عقبه در اردن را بررسی کنند.
حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس، از مناطق مختلف نوار غزه به سمت شهرک‌های رژیم‌صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.
عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست منجر شد، واکنش گروههای فلسطینی را به دنبال داشت.
دومین گروه‌های واکنش سریع از هلال احمر ایران امروز جهت نجات جان حادثه دیدگان به ترکیه اعزام شدند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: جنایت تروریستی گروه‌های تاریک‌اندیش در مسجدی در شهر پیشاور پاکستان را که ده‌ها قربانی و مجروح در پی گذاشت محکوم می‌کنیم.
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
گروههای مقاومت فلسطین به هتاکی بن گویر به مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.
گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به انفجارهای امروز در قدس اشغالی واکنش نشان دادند.
گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه، عملیات مقاومتی امروز در نزدیکی شهرک ارئیل در سلفبت (کرانه باختری) که به هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.
گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه، عملیات مقاومتی امروز در نزدیکی شهرک ارئیل در سلفبت (کرانه باختری) که به هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.
گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه، عملیات مقاومتی امروز در نزدیکی شهرک ارئیل در سلفبت (کرانه باختری) که به هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: وقتی سخنرانی من در سازمان ملل تمام شد، تا محل استقرار پیاده‌روی کردم، منافقین فکر می‌کردند ما تحت تاثیر تجمعات آن‌ها قرار می‌گیریم.
روزنامه ایران نوشت: در حالی که رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه بر پیگیری دقیق ماجرای فوت مهسا امینی تأکید کردند روز گذشته برخی افراد و گروه‌های تروریستی وارد فاز عملیاتی اقدامات ضدامنیتی شدند.
اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای به حمله امروز رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ