گردان‌های قدس با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نظامی صهیونیست در جریان مقابله رزمندگان مقاومت با یورش اشغالگران به جنین و نابلس زخمی شدند.
یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس برای تخریب خانه یک فلسطینی با مقابله مقاومت با اشغالگران روبرو شد.
گردان‌های قدس- تیپ جنین با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه طولکرم در کرانه باختری مقابله کردند.
گردان‌های قدس- تیپ جنین با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه طولکرم در کرانه باختری مقابله کردند.
گردان‌های قدس یا یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
نظامیان صهیونیست امروز جمعه بار دیگر به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند و فلسطینیان هم با آنها مقابله کردند.
در حالی که صهیونیست‌ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند، رزمندگان مقاومت متجاوزان را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.
رزمندگان مقاومت با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۳ فلسطینی به دست نظامیان اشغاگر مقابله کردند.
همزمان با پاسخ مقاومت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان فلسطینی با یورش صهیونیست‌ها به مناطقی در جنین و نابلس در کرانه باختری مقابله کردند.
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
رزمندگان مقاومت فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی را که به مناطق شرقی نابلس یورش برده بودند، مجبور به فرار کردند.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
گردان‌های شهدای الاقصی، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به شهر «اریحا» در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.
گردان‌های شهدای الاقصی نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به شهر «اریحا» در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.
بامداد امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای جنین و نابلس در کرانه باختری، مبارزان مقاومت با انجام عملیات تیراندازی و پرتاب بمب های دست ساز با آنها مقابله کردند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند و این حمله با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت روبرو شد.
یک جوان فلسطینی در جنوب جنین به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.
جوانان فلسطینی با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شعفاط و جنین مقابله کردند و منابع محلی از زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله شهرک نشینان با سنگ در شهر الخلیل خبر دادند.
یک کارشناس فلسطینی با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در انتخابات اخیر کنست رژیم صهیونیستی، درباره تشدید یورش ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله کردند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند که متعاقب آن نیروهای مقاومت با این اقدام صهیونیست ها مقابله کردند.
منابع فلسطینی با اشاره به برگزاری پرشور نماز صبح جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه، از یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و تیراندازی رزمندگان مقاومت به سوی آنها خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ