جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنین که به شهادت چهار جوان فلسطینی منجر شد، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه موقت تهران گفت: دست آمریکا و صهیونیست‌ها را در جنایت حرم شاهچراغ (ع) می‌بینیم.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنبش متبوعش برای هرگونه جنایت دشمن صهیونیستی در هر زمانی به ویژه در کرانه باختری آمادگی دارد.
دبیرکل کنفرانس ملی-عربی مصر با انتقاد از مواضع‌ شرم‌آور دولت‌های عربی در حمایت از مقاومت فلسطین در کرانه باختری خواستار شکل‌گیری کمپین بین‌المللی ضد صهیونیست‌ها شد.
نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد این کشور مخالف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است.
معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.
معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان حمله جنایت آمیز نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری را که تاکنون به شهادت حداقل ۴ تن و زخمی شدن ده‌ها نفر از مردم مظلوم فلسطین منجر شده را محکوم کرد.
شبکه MSNBC آمریکا در گزارشی به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و تلاش نمایندگان کنگره این کشور برای جلوگیری از بزرگداشت روز «نکبت» پرداخت.
رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج به شهادت سه فرمانده گردان‌های قدس و شماری از غیر نظامیان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی حماس در پی شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر قدس با محکوم کردن این جنایت اعلام کرد صهیونیست‌ها به دنبال راه انداختن جنگ دینی ضد ملت و مقدسات فلسطین هستند.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حالی که زلزله‌زدگان سوری شرایط سختی را تجربه می‌کنند، رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب را هدف حمله قرار می‌دهد که این مصداق آشکار جنایت علیه بشریت است.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس، از مناطق مختلف نوار غزه به سمت شهرک‌های رژیم‌صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری منطقه را به سمت انفجار و تشدید خطرناک اوضاع پیش می برد.
ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه جنایت صبرا و شتیلا شاهد زنده ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد: مقاومت فلسطین با ابزار ظلم و تجاوز صهیونیست‌ها متوقف نخواهد شد.
حامیان فلسطین در شبکه های مجاری اقدام به افشاگری جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها کردند.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
سپاه در بیانیه با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد: خطای محاسباتی صهیونیست‌ها موجب فروپاشی رژیم اشغالگر می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جای تأسف است که مدعیان دروغین حقوق بشر، از جنایات روزمره رژیمی اشغالگر علیه مردم کشوری تحت اشغال، با عنوان «حق دفاع از خود» حمایت می‌کنند!
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ