کودک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در جریان حمله و یورش آن‌ها به جنین به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبارزان فلسطینی طی شبانه روز گذشته در ادامه اجرای عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دست به ۲۸ مورد اقدام و فعالیت و عملیات مبارزاتی زدند.
کنسولگری انگلیس اعلام کرد که حداقل ۲۰ کودک فلسطینی طی سال جاری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه به شهادت یک کودک ۲ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
منابع فلسطینی از شهادت کودک دو ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در روستای نبی صالح در شمال رام الله خبر دادند.
یک کودک فلسطینی در جریان تهاجم نظامیان صهیونیست در شرق قلقیلیه به ضرب گلوله به شهادت رسید.
یک کودک فلسطینی ۱۳ ساله در باریکه غزه بر اثر جراحات حملات صهیونیست ها به شهادت رسید.
یک مرکز حقوقی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۲۰ کودک فلسطینی را در سال گذشته میلادی به قتل رسانده و ۱۷۰ کودک دیگر را زخمی کردند.
منابع فلسطینی از شهادت کودک فلسطینی که حدود یک ماه پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، خبر دادند.
از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۹ کودک فلسطینی در کرانه باختری از جمله قدس شرقی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.
یک کودک شیرخواره فلسطینی پس از شلیک گاز اشک آور توسط نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی به شهادت رسید.
اتحادیه اروپا به شهادت کودک فلسطینی واکنش نشان داد و خواستار بازخواست و مجازات عاملان شهادت این کودک شد.
امروز بیست و دومین سالگرد شهادت محمد الدره کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست است، کودکی آخرین لحظات عمرش را در آغوش پدرش گذراند.
ریان یاسر سلیمان کودک هفت ساله فلسطینی شامگاه گذشته، به دلیل سقوط از ارتفاع در جریان تعقیب وی توسط نظامیان صهیونیست در منطقه تقوع در جنوب شرق بیت لحم به شهادت رسید.
رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تلاش های دشمن صهیونیستی برای فریب و تحریک علیه گردان های قدس، پس از اعتراف صهیونیست ها به قتل ۵ کودک فلسطینی ناکام ماند.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره کودکانی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، ابراز نگرانی کرد.
با شهادت دو نفر دیگر، شمار شهدای فلسطینی در درگیری‌های اخیر و بمباران های رژیم صهیونیستی به ۴۸ نفر رسید.
منابع فلسطینی ضمن اعلام شهادت کودک فلسطینی در نوار غزه، از تمدید شش روزه بازداشت «بسام السعدی» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی و بازداشت ۱۵ فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند.
رژیم صهیونیستی در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار غیرنظامیان و کودکان را در اولویت قرار می‌دهد به طوری که طی دو دهه پس از انتفاضه مسجد الأقصی در سال ۲۰۰۰، بیش از ۳ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت ۱۵ کودک فلسطینی در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کرد: رژیم کودک کش با کشتار اطفال بیگناه نمی‌تواند از سرنوشت محتوم شکست و زوال خود بگریزد.
یک کودک فلسطینی که در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ