دیلی میل دریافته که رونالدو ۱۷ اتاق در یک هتل مجلل در ریاض را برای اسکان خود و نزدیکانش اجاره کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که به دليل بیماری بستری است، عیادت کرد.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که بدلیل بیماری بستری است، عیادت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستور قضایی جهت جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغات پیش فروش خودرو خبر داد.
کیم‌جونگ‌اون لابد برای اعمال قانون منع خودکشی به پلیس کرهٔ شمالی دستور داده است که هر فردی اقدام به خودکشی کرد فوراً او را بکشند تا از این به بعد غلط بکند که بخواهد به سوسیالیسم خیانت کند!
در کل دلمه یکی از غذا‌های محبوب در خاورمیانه و مناطقی مانند بالکان، قفقاز، روسیه و آسیای مرکزی است. با این حال جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۷ کشور جمهوری آذربایجان توانست دلمه را به نام خود در فهرست میراث فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت کند.
هویدا در دادگاهش گفت: من همه مسئولیت‌های دولتم را قبول می‌کنم، اشتباهی که در این ۱۳ سال کردم این بود که در کار آن‌ها دقت عمل به خرج نمی‌دادم، ولی از این حرف‌ها گذشته است. بعضی از آن‌ها فقط اسما وزیر من بودند و کسی دیگر به آن‌ها دستور می‌داد مثل نصیری رئیس ساواک که اگر لازم می‌شد خود من راهم به صور مختلف تهدید می‌کرد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط کودک اهوازی به فاضلاب که منجر به فوت شده بود، خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساختمان ۱۵۳ اخطار گرفته و رأی قضایی دارد و پلمب شده و مالک فک پلمب انجام داده بود که این اقدام وی منجر به صدور دستور جلب توسط قاضی شده است.
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فرمان عفو اخیر رهبری، گفت: این اقدام بر اساس دستور "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" یعنی ایجاد محبت درونی، جلب قلوب، هدایت افراد و رعایت کرامت افرادی که بازگشتی به سمت مسیر ولایت دارند، انجام شد و از این جهت کار بزرگی بود.
کوکو یکی از غذا‌های سنتی و بسیار قدیمی ایرانی است که پای ثابت سفره بیشتر ایرانی‌ها محسوب می‌شود. جالب است دستور پخت انواع کوکو از گذشته تاکنون تغییرات چندانی نداشته است. گواه این موضوع دستورپخت‌های انواع کوکو است که از زمان‌های گذشته مانند زمان قاجار به جا مانده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور جلب ملی پوش سابق والیبال را در خارج از کشور به دلیل توهین به مقدسات صادر کرد.
صالحی دادستان تهران علیه این ملی‌پوش مشهور دستور تعقیب قضایی صادر و حکم جلب وی را برای ضابط ارسال کرده است.
دادستان تهران دستور جلب ملی پوش سابق والیبال را در خارج از کشور به دلیل توهین به مقدسات صادر کرد.
با توجه به آثار بسیار منفی چنین ادعاهایی، لطفا دستور فرمایید ادعاهای مطروحه از جانب هر شخص حقیقی یا حقوقی، داخلی یا خارجی به دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد و قبل از هر چیزی، مستندات مدعیان از آنان مطالبه شود
وزارت آموزش و پرورش مصر امروز دوشنبه بخشنامه جالبی صادر کرد و در آن دستور جمع آوری پنکه های سقفی از مدارس و ممنوعیت استفاده از آن را داد.
گل‌گهر سیرجان در اردوی آماده‌سازی خود در تعطیلات فیفادی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، انجام ۲ بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: در ۳۱ سفر استانی بیش از ۴۷۹۸ مصوبه و ۳۳۵ دستور از جانب رئیس جمهور صادر گردیده است.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
ماموران انتظامی شهرستان روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه در اجرای دستور قضائی برای دستگیری متهمی که حکم جلب داشت، به محل اعزام شدند، اما متهم پس از مشاهده ماموران اقدام به پاشیدن اسید بر روی آن‌ها کرد و متواری شد که بلافاصله دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ