حسین سلاح‌ورزی با رانت مجموعه هتل و مکان تفریحی بام لرستان را در اختیار گرفته و با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان و به صورت قسطی کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر لرستان را خریداری کرده و همچنین باعث تعطیلی کارخانه‌هایی، چون نساجی و ریسندگی پارسیلون خرم‌آباد و چرم و پوست لرستان شده است. او همچنین در زمان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در کنار براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از آن‌ها حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
شبکه خبری ان‌بی‌سی به نقل از منابعی گزارش داد که دادستانی واشنگتن با احضار وکلای ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از طرح دعاوی جدید علیه وی خبر دادند.
دستیار سابق ناصر الخلیفی شکایت جدیدی را علیه رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ترتیب داده است.
دانیله ده‌روسی، ستاره سابق رم، در دعوای حقوقی با روزنامه لارپوبلیکا که به او اتهاماتی جدی وارد کرده بود به پیروزی رسید و می‌گوید غرامت دریافتی از این روزنامه را به یک بیمارستان اهدا می‌کند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به زودی به اتهام توهین به بازیکنان مسلمان و سیاه‌پوست در دادگاهی در نیس محاکمه می‌شود.
چین با رد گزارش یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی که پکن را به هک اطلاعات صدها فرد و سازمان متهم کرده، این اتهامات را «غیر معقول و غیر حرفه‌ای» خواند.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجراهای اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
پیگیری‌های مستند حاکی است که سید محمد خاتمی، درخواست رسمی برای عفو طولابی را مطرح می‌کند. اصل نامه معاونت حقوقی رییس‌جمهوری که در اختیار روزنامه اعتماد قرار گرفته و سایر اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده، نشان می‌دهد که ریشه اصلی عفو طولابی از اتهامات سنگین نیز همین نامه بوده است.
توگندهات مدعی شد که تهدید‌های «واقعی و ویژه‌ای» علیه کارمندان این شکبه فارسی‌زبان وجود داشته است. سرویس‌های امنیتی تهران با گروه‌های سازمان‌یافته تبهکار همکاری می‌کنند و من می‌توانم به مجلس و مردم اطمینان بدهم که ما به سراغ تمامی کسانی که با آن‌ها همکاری می‌کنند، خواهیم رفت.
وزیر امنیت انگلیس در ادعایی اثبات نشده به مجلس عوام این کشور گفت که ۱۵ تهدید موثق از سوی ایران علیه شهروندان انگلیسی و افراد مقیم این کشور وجود داشته است.
در طول مسابقه هم آقای ناظمی سوت‌های اشتباه زیادی زد و به نظر من این برد را کاملا به استقلال هدیه دادند. غیرممکن بود که ما امروز بازی را ببریم، چراکه در این صورت تیم استقلال و مدیریت و مربی و همه چیز به هم می‌ریخت
رئیس فدراسیون ووشو گفت: هنوز تفاهم‌نامه‌ای با وزارت ورزش و جوانان امضا نکرده‌ایم. آن 5 میلیارد مجلس را هنوز نگرفته‌ایم و شرایط مالی خوبی نداریم.
ندا شمس اعلام کرد فائزه هاشمی متهم به اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی و اخلال در نظم و آسایش عمومی شده.
وکیل مدافع فائزه هاشمی از برگزاری جلسه دادگاه موکلش در چهارشنبه هفته گذشته خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی انتشار یادداشتی در شماره ۲۹ آبان ماه روزنامه جهان صنعت که در آن اتهاماتی به نیرو‌های انتظامی و حافظان امنیت کشور وارد شده بود، هیات نظارت با اکثریت آرا و مستند به تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر کرد.
فارس نوشت: تناقض اصلی: مادر کیان از کجا خبر داشته که ساعت شش قراره تیراندازی ها شروع بشه؟! این مهم ترین تناقضه! و به شدت مشکوک! اونقدر مشکوک که حتی احتمال همدستی مادر کیان با افراد مسلح یا اشخاص مرتبط با افراد مسلح رو هم تقویت می‌کنه! یعنی منطقاً برداشت دیگه ای نمیشه کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر تهدیداتی علیه یکی از کشورهای منطقه و اتهامات بی پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران در این خصوص را رد کرد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه فائزه هاشمی فعلا در بازداشت است، گفت: فائزه هاشمی به موجب دادنامه ششم بهمن ماه ۱۳۹۹، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱۵ ماه حبس و ۲ سال مجازات تکمیلی محکوم شده است.
طبق رای قاضی دادگاه فدرال آمریکا، گوگل غیر از یک مورد باید با همه اتهامات ضدانحصاری مربوط به تبلیغات آنلاین خود روبرو شود که توسط دادستان های کل تگزاس و ۱۶ ایالت یا منطقه دیگر مطرح شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اتهام زنی های آمریکا در این زمینه که دولت سوریه برخی شهروندان آمریکایی را ربوده یا مخفی کرده، کاملا بی‌پایه و اساس است.
عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی خطاب به کیهان نوشت: به جای توجیهات بهتر است پرچم سفید را به علامت تسلیم در برابر ملت بلند کنید، این اتهامات بیان یا رویه دیگری از همان شکست است. شکستی که علاقه‌ای به اقرار آن ندارند. اینها برحسب این است که اتهامات آن روزنامه علیه رسانه‌های اصلاح‌طلب واقعی باشد. اگر واقعی هم بود، به منزله شکست بود، چه رسد به اینکه دروغ باشد.
کیمیا علیزاده هیچ تصویری از همسرش در اینستاگرام ندارد و همه را پاک کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ