ایران در ایام برگزاری جام‌جهانی در هتل الریان مستقر است. اگر وارد سایت این هتل یا یکی از سایت‌های رزرو هتل شوید و الریان را جست‌وجو کنید، متوجه خواهید شد بین ۱۵ تا ۲۵ نوامبر (۲۴ آبان لغایت ۴ آذر) اتاق موجود است. تیم‌ملی احتمالا ۲۴ آبان وارد قطر می‌شود و تا زمانی که حذف نشود، در آنجا باقی می‌ماند. یعنی همین حالا هرکسی با داشتن کارت اعتباری، می‌تواند حداقل ۱۰‌روز را در هتل تیم‌ملی و بیخ گوش آن‌ها سپری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستوفر کنت در تاکتیک جدید منصوریان و البته در مواقع لزوم یک خط جلوتر بازی می‌کند.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
پاکو خمس، سرمربی تراکتور، در اولین مصاحبه مطبوعاتی امسال خود تلاش کرد توجه خبرنگاران را از موضوع کهکشانی بودن تیمش در رقابت‌های این فصل منحرف کند.
سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته و موجب شده آنها درباره هرگونه اقدام در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی در محاسبات خود بازنگری کنند.
سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته و موجب شده آنها درباره هرگونه اقدام در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی در محاسبات خود بازنگری کنند.
روزنامه آلمانی آبندزایتونگ در خبری اختصاصی مدعی شد در ساعت‌های گذشته خبر عجیبی از طرف تاتنهام به بایرن مونیخ ارسال شده است: هری کین فروشی نیست!
گروه مقاومتی عرین الاسود اعلام کرد که بخشی از مبارزانش را از صبح امروز به جنین فرستاده تا در کنار مبارزان جنین به رویارویی با مهاجمان صهیونیست بپردازند.
تمریناتی ویژه با استفاده از عینک‌های خاص؛ داود فنایی شاگردان خود را اینگونه آماده حضور در تورنمنت غرب آسیا می‌کند.
عدم صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نتیجه ای بود که خبرنگار کروات حاضر در این رقابت ها تحلیل کرد و گفت: انتظار فنی از تاکتیک های ایران در جام جهانی بسیار بالا بود.
مجری صداوسیما در کنایه به تاکتیک کی‌روش در جام جهانی گفت: «بُز» هم روی نیمکت حریف بود ما رو آنالیز می‌کرد!
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از تاکتیک دفاعی ایران و بالا رفتن سن تیمی ایران در جام جهانی انتقاد کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی این تیم برابر ولز در جام جهانی، گفت: حمله و بازی تهاجمی در DNA ایران است و اشتباهات تاکتیکی باعث باخت به انگلیس شد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر ولز برگزار کردند در این تمرین که از ساعت ١١:٣٠ آغاز شد، بازیکنان تیم ملی آخرین برنامه‌های تاکتیکی کارلوس کی‌روش را مرور کردند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از 24 ساعت دو پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
اولین تمرین چمنی تیم ملی در دوحه عصر امروز برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کارلوس کی‌روش به مرور تاکتیک های خود پرداختند.
. نه نتیجه این مسابقه و نه ترکیب کی‌روش هیچ نکته‌ای عاید خبرنگاران داخلی و کادرفنی تیم‌های رقیب در جام‌جهانی قطر نکرد. امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا...
تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش، برای سومین بار متوالی از سمت چپ به گل رسید.
یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای رسیدن به گل، استفاده از ضربات ایستگاهی و همچنین پنالتی است. موضوعی که خیلی از تیم‌ها روی آن حساب می‌کنند و برایش برنامه می‌ریزند. این هم تاکتیکی است که ایران با بازیکنانی که در اختیار دارد، راحت‌تر از بقیه می‌تواند از آن استفاده کند. بخصوص در بخش پنالتی که مهدی طارمی در خط حمله حضور دارد که خودش یک متخصص و متبحر در این کار است.
در فاصله ۱۲ روز تا شروع رقابت‌های جام جهانی، ملی‌پوشان فوتبال ایران به تمرینات آماده‌سازی خود ادامه دادند.
سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به دعوت برخی بازیکنان این تیم به اردوی تیم بزرگسالان، آن را یک اتفاق مثبت و ویژه از سوی کارلوس کی‌روش می‌داند.
شوخی کارلوس کی‌روش با علیرضا بیرانوند به سوژه امروز عکاس تیم ملی تبدیل شد.
کارشناس فوتبال ایران پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه را از روش قدیمی و کهنه تاکتیک‌های کارلوس کی روش دانست و گفت: استراتژی و نقشه بازی تیم ملی نشان داد هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده‌ایم.
به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش برای جام جهانی یک نقشه ساده در دستور کار داشته باشد.
به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش برای جام جهانی یک نقشه ساده در دستور کار داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ