رئیس جامعه هتلداران ایران از پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتل‌ها خبر داد و گفت: می‌توان اتاقی در هتل را به موضوع صنایع دستی به نام ایران اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزی که ورزشگاه آزادی شبیه یک ساختمان نیمه کاره بود اما تونل ورودی با نورهای رنگی و دیوارهای طراحی شده تزئین شده بود.
کابین چری eQ ۷ هم با مدل eQ ۵ نسبتا شباهت دارد. فضای داخلی دارای طیف رنگی متضاد بوده و در سطح وسیعی از مواد جیر پوشانده شده و با مواد چوبی و کرومی تزئین شده است. پر توجه‌ترین قسمت، احتمالاً صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی است که از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده است. چری ادعا می‌کند که eQ ۷، اولین شاسی بلند سایز متوسط است که به صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی در چین مجهز شده است.
در گوشه هر کدام از پیراشکی‌ها سوراخی ایجاد کنید و کرم آماده شده را با کپسول‌های مخصوص شیرینی‌پزی داخل پیراشکی بریزید. برای تزئین می‌توانید پودر قند و هل روی شیرینی بپاشید یا روی آن را با شکلات آب شده تزئین کنید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۵۰ کارتن لوازم یدکی و تزئینی خودرو به صورت قاچاق به ارزش حدودی ۵ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
در مورد هواپیمای A380، شرکت ایرباس از طراحی‌های متنوعی برای تزئین هواپیما استفاده می‌کند که برخی از آن‌ها شامل طرح‌های هنری، نقوش بومی و نشان‌های هواپیمایی کشورهای خریدار است.
امروزه اغلب برای تهیه حلوا از آرد سفید استفاده می‌شود تا حلوا رنگ و روی زیباتری داشته باشد. حلوای تخم گشنیز را می‌توانید به سلیقه خودتان با خلال پادام و پودر پسته تزئین نمایید. یکی از روش‌های سنتی برای سرو حلوا رقایب، بعد از خاموش کردن حرارت، اضافه کردن خلال بادام به حلوا و ورز دادن آن است.
پوسته پوزه‌عقابی منبع اصلی ماده تورتویزشل است که برای تزیین استفاده می‌شود. علاوه بر کاربرد‌های تزیینی، کاربرد خوراکی هم برای گوشت پوزه‌عقابی وجود دارد که از زمان پیش از میلاد در چین به‌عنوان نوعی غذای لذیذ استفاده می‌شده. سایتس صید و تجارت لاک‌پشت دریایی پوزه‌عقابی و محصولات نشأت‌گرفته از آن را غیرقانونی اعلام کرده‌است.
کسی که این توپ را به حراج گذاشته، آن را در یک بازار کهنه‌فروشی در هرتفوردشایر انگلستان خریداری کرد. او این وسیله را به عنوان یک شیء دکوری جالب برای تزئین محوطۀ باغ خودش تشخیص داده بود.
یک دختر جوان در اقدامی جالب و خبرساز، فضای داخلی خودروی پژو ۲۰۷ شخصی‌اش را با منجوق تزئین کرد.
این نمونه کار را هم می‌توانید سرخ کنید و هم می‌توانید برای تزئین و حتی سالاد روی میز بگذارید.
جام قهرمانی با دستان امیرحسین روشنک در استیج قرار گرفت.
کمپانی «لاو» با موادی نظیر چوب بامبو، اجزای ساختاری چوبی دارای گواهی FSC و عایق طبیعی متشکل از پشم گوسفند یا کنف، داخل این کمپر را تزئین کرده است. کمپانی «وایلد درایوز» حتی ملافه‌های پارچه‌ای بامبو را به مشتریان این کمپر ارائه می‌کند که تا حد زیادی به تزئینات و اجزای داخل کمپر جلوه زیست محیطی داده باشد؛ بنابراین هر کسی که به دنبال کاهش مصرف کربن در هنگام کمپینگ است، باید در داخل این «ون خاص» احساس راحتی کند.
کفش‌های کتانی نایکی اس بی با چرم ترموکرومیک تزئین شده‌اند که با دما‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد.
استفاده از گل‌های خوراکی در تزئین میز شام یک هنر کلاسیک است، اما گاهی اوقات این گل‌ها در بشقاب شام شما نیز ظاهر می‌شوند.
دبیر انجمن کاشی و سرامیک تزئینی با بیان اینکه صادرات محصولات ایرانی از ۴۸ کشور به ۱۵۰ کشور افزایش یافته است، گفت: با بازاریابی انجام شده، بازار منطقه را از چین گرفتیم.
تزئین قهوه به شکل خرس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک بانوی هنرمند ژاپنی برای تزیین هر غذا به اندازه طراحی یک اثر هنری وقت می‌گذارد و نتیجه کارهایش توجه مردم جهان را به خود جلب کرده است.
سیروس در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه بابک را به باغی در شهریار که پانسیون سگ‌های تزئینی بود بردم و در یک لحظه از غفلت او استفاده کردم و با کلتی که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به سرش زدم و پس از آن هم با کمک یکی از دوستانم جسدش را به باغ متروکه‌ای بردیم و همانجا آتش زدیم.
رایگان شدن موزه ها در یک روز،هشدار به ایرانیان متمول، تزئین هتل‌ها با صنایع دستی و نشست فعالان گردشگری با نمایندگان مجلس از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
کیک اسفنجی نوعی کیک ساده است که معمولا به عنوان پایه کیک برای خامه‌کشی یا تزیین با فوندانت تهیه می‌شود و باید بسیار نرم و اسفنجی باشد.
یکی از علاقه‌مندی و لاکچری بازی‌های امروزی خانواده‌ها، تزیین اتاق نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان است. بادکنک‌هایی که به همراه خرس و خرگوش‌های عروسکی یا ماشین‌های کوچک فانتزی به زیباترشدن اتاق کمک می‌کند. براساس قیمت‌ یکی از سایت‌ها فقط بادکنک آرایی بین ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین بادکنک آرایی و تزیین با چند عروسک ۲ تا ۵ میلیون تومان و به همراه جام گل حدود ۱۵ میلیون تومان برای مشتری آب می‌خورد.
مصدق با انتقاد از تزئین ماشین با گُل به نام حضرت قاسم (ع) گفت: جوانان عزیز مراقب باشید شما را منحرف نکنند، مگر با عقل جور در می‌آید که روز عاشورا عروسی اتفاق بیافتد.
حضرت محمد (ص) فرمود: «همانا بهشت تزیین و آراسته مى‌‏شود از سالى به سال دیگر به خاطر ورود به ماه رمضان.» و امام حسین فرمود: «درود بر تو اى ماهى كه هیچ ماهى با تو مسابقه و رقابت ندارد».
حضرت محمد (ص) فرمود: «همانا بهشت تزیین و آراسته مى‌‏شود از سالى به سال دیگر به خاطر ورود به ماه رمضان.» و امام حسین فرمود: «درود بر تو اى ماهى که هیچ ماهى با تو مسابقه و رقابت ندارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ