طبق گزارش مطبوعات آن زمان، این هتل در ١۵ طبقه، با ارتفاع ٨٠ متر، ٤١٠ اتاق یک‌نفره، ١٨٨ اتاق دونفره، ٢٧ شاه‌نشین و لژ‌های مخصوص سلاطین و روسای جمهوری، ٩ مغازه، ٣ رستوران مجلل، ٢ تالار غذاخوری با هزینه‌ای بالغ‌بر ٦۵٠ میلیون تومان ساخته و به‌عنوان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش ایران به جهانیان معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا چشم کار می‌کند، سفره نمک پهن است. سپیدی یکدست سفره را نقش‌های نمکی پر کرده‌اند؛ نقش‌هایی که برچهره دریاچه موج می‌اندازند را آب و نمک و خورشید خلق کرده‌اند. در شرق قم و شمال آران و بیدگل دریاچه‌ای است که یک دریا نمک و نقش و چند جزیره و قدری هم آب دارد. اینجا بزرگ‌ترین معدن سطحی ایران است.
مورایس آخرین تفکرات خود را برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.
طبق گزارش مطبوعات آن زمان، هتل هیلتون در ١۵ طبقه، با ارتفاع ٨٠ متر، ٤١٠ اتاق یک‌نفره، ١٨٨ اتاق دونفره، ٢٧ شاه‌نشین و لژ‌های مخصوص سلاطین و روسای جمهوری، ٩ مغازه، ٣ رستوران مجلل، ٢ تالار غذاخوری با هزینه‌ای بالغ‌بر ٦۵٠ میلیون تومان ساخته و به‌عنوان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش ایران به جهانیان معرفی شد.
شرکت G ۴۲ با شرکت آمریکایی Cerebras توافق کرده است تا بزرگ‌ترین ابرکامپیوتر دنیا را بسازد. ابرکامپیوتر Condor Galaxy نام خود را از یک سامانه کیهانی در فاصله ۲۱۲ میلیون سال نوری از زمین گرفته است.
تلویزیون سامسونگ دارای اسپیکر‌های ۲.۱ کاناله ۴۰ وات است، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به‌طور بی‌سیم به ساندبار‌های سازگار با Q-Symphony سامسونگ متصل کرد.
عقرب‌های غول پیکر جنگلی بومی هند هستند. آن‌ها به داشتن دستان گیره مانند بزرگ معروف اند که برای جابجایی غذا استفاده می‌شود و اسکلت‌های بیرونی آن‌ها سیاه و سفید براق، اما گاهی اوقات قرمز مایل به قهوه‌ای است که زیر نور ماوراء بنفش (UV) به رنگ سبز خاکستری می‌درخشد. علاوه بر این، این عنکبوتیان جذاب منزوی هستند.
واضح است که نیت باشگاه و در رأس آن مدیرعامل این تیم، نادیده‌گرفتن جایگاه زنان نبوده است؛ ولی نمی‌شود از کنار اهمال صورت‌گرفته به‌سادگی عبور کرد. باشگاه پرسپولیس در شرایطی کارمندان زن باشگاه را برای گرفتن عکس یادگاری در جایگاه بدی قرار داده که پسوند «فرهنگی» را یدک می‌کشد و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران که رسالتش مخابره‌کردن اتفاقات فرهنگی و مثال‌زدنی است، در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته است
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
تا جایی که می‌دانیم، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دارای اندازه ۳.۴ اینچ و وضح ۷۲۰p خواهد بود. بااین‌وجود، کاربران این گوشی تاشو می‌توانند برای میانبر‌ها و ویجت‌هایی که همراه با یک ساعت بزرگ در این نمایشگر نمایش داده می‌شوند، فضای بیشتری داشته باشند. گلکسی زد فلیپ ۴ که سال گذشته معرفی شده بود، از یک نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بهره می‌برد.
از مار‌های بوآ گرفته تا مار‌های پیتون مشبک، این سیاره مملوء از مار‌ها در طرح‌ها و رنگ‌ها متنوع است؛ این شکارچیان در سراسر جهان از جمله جنوب شرقی آسیا، آمریکای جنوبی و ایالات متحده یافت می‌شوند. اما بزرگ‌ترین مار‌های جهان چقدر هستند؟ و بزرگترین مار‌های منقرض شده در تاریخ کدامند؟
این مجسمه برنزی از شاعر فارسی‌زبان، سعدی شیرازی ساخته شده است و سازنده آن دهقان محمدی هنرمند مجسمه‌ساز است.
محمد محبی نتوانست از بزرگ‌ترین فرصت گلزنی تیمش در نیمه نخست استفاده کند.
پردیس شهر ادنسه دانشگاه جنوب دانمارک، مجموعه عظیم مغز انسان با بیش از ۹ هزار نمونه را در خود جای داده است.
مسئولان شهر یزد برای مبارزه با آمار وحشتناک دیابت و کم تحرکی شهروندان خود دست به اقدام جالبی زدند.
شناسایی مار‌های زنگی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ویژگی فیزیکی و نشانه‌های رفتاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان مار‌های زنگی را شناسایی کرد. مار‌های زنگی دارای سر‌های مثلثی شکلی هستند که بسیار پهن‌تر از گردن آن‌ها است. آن‌ها همچنین دارای حفره‌های حساس به گرما بین چشم‌ها و سوراخ‌های بینی خود هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعمه را پیدا کنند.
56 سالگی اولین صاحب پسوند باتعصب در فوتبال ایران؛ کسی که نزدیک به دو دهه فقط با لباس استقلال در میدان حاضر شد.
طبق بیانیه دانشگاه پکن، این تلسکوپ توانایی چین در رصد نجوم نوری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
بر خلاف شایعات، لئاندرو پاردس دو کارت زرد نگرفته و حضور او در زمین در بازی با هلند قانونی بوده است.
پرواز بلند مهاجم مراکش برای خلق بزرگ‌ترین شگفتی جام هیچ‌چیزی کم نداشت.
آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم این رقابت‌ها روزهای کابوس‎واری را تجربه کرد.
در گردن این ساعت شنی، آغاز یک ستاره جدید پنهان است. ابر‌های غبار و گاز در این منطقه فقط در نور فروسرخ قابل مشاهده هستند. طول موج‌های فروسرخ، همان طول موج‌هایی هستند که تلسکوپ فضایی جیمز وب در آن‌ها تخصص دارد.
مهاجم نفت موقعیتی را مقابل تراکتور از دست داد که شاید به خاطر آن خودش را نبخشد.
کارلوس کی‌روش در اردوی تیم ملی برخورد بسیار گرمی با بزرگ‌ترین حامی دراگان اسکوچیچ داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ