در کره جنوبی بر این اعتقادند که سون هیونگ مین در اولین بازی کره در جام جهانی برابر اروگوئه غایب خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالح حردانی که به زعم خود پس از دورماندن از ترکیب اصلی استقلال جام جهانی را از دست داد، دلخوری ای از سرمربی پرتغالی ندارد.
کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی 2022 شفاف‌سازی کند.
تیم جوانان عراق با ارائه یک بازی برتر جوانان ایران را از دور مسابقات قهرمانی آسیا خارج کرد و خود به جام جهانی رفت.
تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران با شکست یک بر صفر برابر عراق، جام جهانی جوانان را از دست داد و عراق به جای این تیم به جام جهانی رفت.
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
طارمی پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و ۹ روز پس از دیدار مقابل آمریکا، در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌کاپ از دقیقه ۸۳ بازی با چاوز به زمین رفت که در این حضور کوتاه مدت فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، ولی شب گذشته او یک نیمه درخشان در جدال با ویزلا داشت.
ولید رکراکی سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که معجزه‌ای در جام‌جهانی قطر خلق کرد و به نیمه‌نهایی رسید، امشب بلافاصله بعداز سوت پایان سراغ مادرش رفت و دست او رو بوسید. او سپس در جشن بازیکنانش حاضر شد و روز دست آنها به آسمان پرتاب شد
گابریل ژسوس ملی‌پوش برزیلی بعد از اینکه مشخص شد نمی‌تواند در ادامه جام جهانی تیمش را همراهی کند برای طی شدن سریع‌تر روند درمانش قطر را ترک کرد.
بلژیک در شرایطی از جام جهانی کنار رفت که روملو لوکاکو به شکل عجیب و باورنکردنی، سه موقعیت استثنایی را از دست داد.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
پادکست ورزش سه مربوط به روز یازدهم جام جهانی 2022 قطر منتشر شد.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
در ادوار مختلف جام جهانی برخی بازیکنان بزرگ پنالتی حساس را از دست داده اند و برخی تیم ها هم در ضربات پنالتی داغ بزرگی بر دلشان باقی مانده است.
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.
کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: از آمادگی خوبی برخورداریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.
تیم ملی کانادا در دو دیدار دوستانه در بحرین و امارات پیش از جام جهانی به میدان خواهد رفت.
مصدومیت ریس جیمز شدیدتر از تصورات است و او ممکن است زانویش را جراحی کند. این به معنای غیبت او در جام جهانی خواهد بود.
انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، در آستانه جام جهانی بار دیگر مصدوم شده و به احتمال زیاد تورنمنت قطر را از دست خواهد داد.
تیم ملی فوتبال آمریکا که یکی از حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است در دیدار دوستانه به مصاف عربستان رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد.
رونالد آرائوخو در حال حاضر تصمیم گرفته زانویش را جراحی کند و در این صورت قطعا جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.
مارکو رویس، ستاره دورتموند، بار دیگر در آستانه یک تورنمنت بزرگ دچار آسیب دیدگی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ