مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: در روزهای گذشته ابتکاراتی را با هدف پیشبرد و جمع‌بندی مذاکرات وین به هماهنگ کننده مذاکرات ارسال کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
اکنون که دامنه تحریم‌های آمریکا، کشورهای بسیاری را هدف قرار داده است کشورهای تحریم‌شده ایران و ونزوئلا با راهکارهای ابتکاری توانسته‌اند تجارت خارجی خود را سامان دهند.
سمینار تخصصی "راهکارهای توسعه بازار افتای ایران" به منظور حمایت از بخش خصوصی و افزایش ایجاد مشارکت در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
وزرای ارتباطات ایران و عراق در حاشیه برگزاری اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو، راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.
مسئولان بعثه‌های حج ایران و پاکستان درباره تدابیرو اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره عظیم حج و راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه حج و زیارت در مکه مکرمه رایزنی کردند.
مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن استماع پیشنهادهای بخش خصوصی راهکارها را مورد بررسی قرار داد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر بر ضرورت حل و فصل مسائل درخصوص برنامه هسته‌ای ایران از طریق راهکارهای دیپلماتیک تاکید کرد و گفت که واشنگتن به دنبال راه حل دیپلماتیک برای برنامه هسته‌ای ایران است. وی تصریح کرد که خروج از برجام بدون داشتن جایگزین برای آن اشتباه بوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: محور اصلی بحث در جلسه با روسای فیفا و کنفدراسیون، موضوع رفع مشکل انتقال منابع مالی فوتبال ایران بود.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
در دیدار معاون اول رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با رئیس‌جمهور بلاروس زمینه های اجرای هرچه سریع‌تر توافقات فیمابین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
اتاق ایران به ارائه ۳۰ راهکار برای حل مشکلات تعهد ارزی پرداخته و خواستار معافیت صادرات محصولات کشاورزی،فرش،صنایع دستی،دانش‌بنیان و خدمات فنی و مهندسی از این موضوع در طول برنامه هفتم شده است.
دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی راهکارهای پیشرفت و تحول صنعت مس در ایران، بر برنامه ریزی برای تحقق درآمد 10 میلیارد دلاری از صنعت مس با توجه به رتبه پنجم ایران از ذخایر مس دنیا تاکید کرد.
هیأت های عالی رتبه ایران و چین طی نشستی راهکارهای تقویت روند اجرای برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین را بررسی کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عراق با سرکنسول ایران در کربلا دیدار و پیرامون راهکارهای رفع چالش‌های مراسم اربعین در سال آینده گفت‌وگو کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ایران و بلاروس همواره دوستانه بوده است، گفت: تقویت روابط کشورهای مستقل از راهکارهای موثر در برون‌رفت از تحریم‌ها است.
در شرایطی که رابطین شرکت ملی نفت ایران، نمی‌توانند صادرات را با سهولت انجام دهند و دولت به فکر راهکار‌های جدید افتاده، نمی‌توان مطمئن بود که اشخاص بتوانند این جریان را مدیریت کنند و پول نفت را به ایران بازگردانند.
نشست بررسی راهکارهای سیاست گذارانه و قانون گذارانه در خصوص مواجهه جمهوری اسلامی ایران با فناوری اینترنت ماهواره ای، در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
اتاق تهران ضمن اشاره به اینکه در یک سال اخیر، ترکیب صادرات ایران به روسیه از محور محصولات کشاورزی به محصولات صنعتی تغییر کرده است؛ اقدامات راهبردی برای توسعه روابط با روسیه را پیشنهاد کرد.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
معاون اول رئیس جمهور گفت: گسترش همکاری‌های منطقه‌ای از طریق پیمان‌های اقتصادی گوناگون با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
اهواز- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: توسعه بندر امام خمینی یکی از راهکارهای توسعه تجارت دریایی در ایران است که دولت باید آن را مورد توجه قرار دهد.
دومین چالش نوآوری با همکاری پارک فناوری پردیس و یونیسف با هدف شناسایی راهکارهای نوآورانه برای حل مشکلات کودکان و نوجوانان در ایران برگزار می‌شود.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: در کشورهایی که بانکداری اسلامی رونق دارد و موسسات مالی خود را ملزم به رعایت اصول اسلامی می‌دانند در صورتی که بانکی با قوانین شریعت انطباق نداشته باشد، "ریسک شریعت" پیدا می کند؛ این در حالی است که در ایران چنین ریسکی در نظام بانکی تعریف نشده است.
رئیس جمهور با اشاره به درگیری‌های روزهای گذشته در قفقاز گفت: پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفت‌وگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه قفقاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ