دومین چالش نوآوری با همکاری پارک فناوری پردیس و یونیسف با هدف شناسایی راهکارهای نوآورانه برای حل مشکلات کودکان و نوجوانان در ایران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشاد فرجی در دو هفته ابتدایی لیگ فرصت بازی پیدا نکرد.
دونالد پی.گاربر، عضو هیئت رئیسه MLS، از باشگاههای این لیگ خواست تا نحوه برخورد با لیونل مسی را خودشان مدیریت کنند.
چالش جدید برای صنعت خودرو
شنیده می شود که برای حضور در تیم امید، هفت بازیکن استقلال توسط رضا عنایتی رجیستر شده اند که نام سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری نیز در این فهرست دیده می شود.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی وارد میدان شهرآورد خواهد شد که یک محروم و مصدوم جدید برای این مسابقه دارد.
عضو اتاق ایران گفت: اگرچه ثبت چک‌های صیادی، صدور چک‌های بی محل را کنترل کرد اما اگر شرکت، اعضای هیأت مدیره و یا ذی نفعان چکی صادر کنند که فاقد موجودی باشد کلیه حساب‌های شرکت مسدود می‌شود.
کرمانی مقدم مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران به کادرفنی سپیدرود رشت ملحق شد.
فرض کنید شما همراه با ۱۲ نفر دیگر در جریان جنگ اسیر شده اید. همه شما را در یک مزرعه جمع می‌کنند و یک اسلحه به شما می‌دهند و می‌گویند یک دایره تشکیل دهید. قانون بازی ساده است نفر سمت چپی خود را باید بکشید
با وجود اینکه طلایی پوشان اصفهانی مهره‌های سرشناسی را در پنجره تابستانی جذب کردند، آنها در خط میانی شرایط مساعدی ندارند.
تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از چند سال دوری دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشته است.
مهدی شیری کار سختی در دفاع راست تراکتور تبریز خواهد داشت.
حتی کارکشته‌ترین کارشناسان زبان بدن هم در شناسایی فرد فریبکار با چالش‌هایی مواجه هستند. سؤال اصلی این است که «آیا فرد مذکور به دلیل آنکه دارد دروغ می‌گوید استرس دارد؟» یا «استرس او دلیل دیگری دارد؟» چالش بعدی آن است که در فقدان هیچ نوع علامتی چگونه می‌توان دروغ‌گو را شناسایی کرد؟ اینجا ۶ چالش را برمی‌شماریم که ممکن است شما را در شناسایی فرد دروغ‌گو به اشتباه بیندازند.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاس‌های خصوصی شرکت می‌کند.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاسهای خصوصی شرکت می‌کند.
چالش ها و فرصت های زیست بوم نوآوری اجتماعی در جلسه کارگروه نوآوری اجتماعی ستاد فناوری‌های و فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بررسی شد.
باشگاه سپاهان تنها باشگاهی است که خواستار افزایش سقف بودجه سالیانه باشگاه‌ها شده است.
موسی مارگا هیچکدام از پیشنهادات باشگاه الهلال برای جدایی از این باشگاه را نپذیرفته و تمام دستمزدش را می‌خواهد.
خامس رودریگز ماجراجویی هایش را در برزیل ادامه می دهد و این بازیکن احتمالا راهی سائوپائولو شود.
پرسپولیس در چهار دیدار تدارکاتی خود، پنج زوج دفاعی مختلف را تشکیل داده است.
کاوه رضایی تصور را هم نمی‌کرد که پس از بازگشت به ایران روزهای بسیار سختی را همچون سال گذشته تجربه کند.
اپل به زودی سری آیفون ۱۵ را عرضه می کند. اما به نظر می رسد عرضه نسخه های پیشرفته تر این سری با چالش هایی در تولید پنل های نمایشگر روبرو می شوند.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد چالش های فناوری و نوآوری کشور در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۳ بررسی می شود.
دکتر علیرضا پارساپور دبیر اسبق ستاد اخلاق پزشکی وزارت بهداشت ایران می‌گوید اصلا بعید نیست که امکان تولد کودک در رحم مصنوعی عملیاتی شود، اما چالش بزرگ این نوآوری در علم، چالش‌های بزرگ برای بنیان خانواده و زیر پا گذاشته شدن اخلاق پزشکی است.
با وجود تاکید قانون بر حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید و عرضه نوآوری و فناوری اما اکنون شرکت‌های دانش‌بنیان با چالشی درخصوص بیمه قراردادها روبه‌رو شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ