مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: در کشورهایی که بانکداری اسلامی رونق دارد و موسسات مالی خود را ملزم به رعایت اصول اسلامی می‌دانند در صورتی که بانکی با قوانین شریعت انطباق نداشته باشد، "ریسک شریعت" پیدا می کند؛ این در حالی است که در ایران چنین ریسکی در نظام بانکی تعریف نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
در این ویدیو راهکاری را مشاهده می‌کنید که برای از بین بردن نفخ شکم گاو موثر است. منبع: چندثانیه
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی تصمیماتی درباره راهکارهای پایدارسازی خدمات، تقویت حفظ حریم خصوصی و حفظ داده‌های کاربران اتخاذ کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی و کاهش التهاب بازار اجاره بها باید در میان مدت و بلندمدت ریشه‌های مختلف افزایش قیمت مسکن را کنترل کنیم.
سیاست ایران در قبال طالبان که در افغانستان قدرت یافته، به وضوح ناهماهنگ، آرزومندانه و فاقد راهکار‌های عملی مؤثر در استیفای منافع ملی است.
وزیر اقتصاد در میزگرد بانک توسعه اسلامی راهکارهایی عملیاتی برای تسهیل در انتقال دانش، استفاده از بخش خصوصی و تامین مالی موثرتر پروژه‌ها از سوی بانک توسعه اسلامی ارائه داد.
رییس اداره پیشگیری ازناهنجاری‌ها وارتقاء سلامت بازارسرمایه سازمان بورس واوراق بهادار ازاتخاذ راهکارهای پیشگیرانه مربوط به تخلف برخی ازناشران اوراق بهادار با موضوع عدم پرداخت سودسهام خبر داد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: ترمیم تیم اقتصادی دولت، اعمال سیاست‌های انقباضی بر بودجه، تقویت روابط بین‌المللی و کمک به رشد تولید در بخش خصوصی از جمله راهکارهای مهار تورم است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس راهکارهایی را برای تحقق شعار سال ارائه داد و بر ضرورت جلوگیری از ارائه ارز در بازارهای غیررسمی و حفظ ارزش پول ملی تاکید کرد.
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
در دیدار معاون اول رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با رئیس‌جمهور بلاروس زمینه های اجرای هرچه سریع‌تر توافقات فیمابین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت راهکارهای گسترش اجرا و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای کامل طرح توزیع کالا برگ الکترونیک در سراسر کشور را بررسی کردند.
علیرضا عباس‌زاده اظهار داشت: یکی از راهکار‌های مؤثر در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی است که برهمین اساس فعالیت دستگاه‌ها، فردا سه شنبه هم به صورت دورکاری انجام خواهد شد.
راهکارهای طب سنتی برای ارتقای سلامت سالمندان
عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس، اتصال چشمه‌علی، بقعه شیخ صدوق و برج طغرل را راهکاری موثر برای تبدیل شهرری به قطب گردشگری در جنوب تهران دانست.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:شکل گیری غول های فناوری در صنعت پتروشیمی راهکاری موثر برای ارتقای ارزش افزوده این صنعت است.
قائم مقام سابق مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هر جایی که صحبت از تعرفه به میان می‌آید، منظور مدیریت است. مثلاً تعرفه در واردات، تعرفه در گمرک و تعرفه در هر بخشی به معنای مدیریت چیزی است. در بخش انرژی نیز تعرفه گذاری به معنای مدیریت مصرف است.
رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ایران و بلاروس همواره دوستانه بوده است، گفت: تقویت روابط کشورهای مستقل از راهکارهای موثر در برون‌رفت از تحریم‌ها است.
رئیسی گفت: تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش‌بینی لازم برای تامین به موقع نیاز‌های کشور را از جمله راهکار‌های موثر برای مقابله با دشمن است.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
برای افزایش نقدشوندگی بازار تنها راه حل افزایش تعداد بازیگران بازار است. بدین منظور باید ابزاری (مثل فروش استقراضی) در اختیار داشت که فعالان بازار سرمایه حتی در منفی های بازار هم بتوانند بازدهی کسب کنند. ابزارهای فعلی عمدتا اختیار خرید هستند و سررسید محدودی دارند. سررسید ۶ ماهه یا یک ساله می تواند در افزایش جذابیت این ابزار موثر باشد.
بر اساس یک گزارش، یک پژوهش جدید نشان می‌دهد «تمرین روزانه نفس گیری» برای دیافراگم و دیگر ماهیچه‌های تنفسی، می‌تواند به تقویت سلامت قلب و کاهش فشار خون بالا کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ