ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در راستای مقابله با مفاسد اداری، ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری ماهشهر در رابطه با پرونده زمین‌خواری بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- دادستان شوش گفت: در پی قتل ۲ نفر با اسلحه گرم در شهر حر، دستور قضائی برای دستگیری متهم صادر و پس از یک ساعت دستگیر و اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
باغملک - فرماندار باغملک گفت: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.
بامداد شنبه ۲ نفر از عاملان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی شیراز به دار مجازات آویخته شدند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون ۲۹ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، دچار مسمومیت شدند که ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.
سه حادثه صاعقه‌زدگی در ایلام کمتر از یک ساعت باعث مرگ ۲ نفر شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری ۲ نفر به اتهام تبلیغ سایت های شرط بندی در در فضای مجازی خبر داد.
براثر انفجار در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه دامغان ۲ نفر از کارکنان این مرکز شهید و سه نفر مجروح شدند.
صبح روز ۱۹ اسفندماه عوامل گشت شهرستان گلشن از توابع سیستان و بلوچستان حین اجرای مأموریت امنیت نماز جمعه و تامین امنیت مردم در حاشیه شهر مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار می‌گیرند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه دو نفر در برف ییلاق‌های مهدی.شهر مصدوم شدند، گفت: امدادرسانی به خودروهای گرفتار برف در محورهای استان سمنان ادامه دارد.
اهواز- سرپرست پلیس آگاهی خوزستان از قتل ۲ نفر از اعضای یک خانواده و خودکشی ضارب در شهرستان اهواز خبر داد.
اهواز- مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مسمومیت ۲ نفر در شهرستان شوش بر اثر مسمومیت گاز خبر داد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از معاونان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب خبر داد.
جعفری چگنی می‌گوید: در روز‌های قبل ۲ نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از دو حادثه رانندگی و یک مورد سقوط از ارتفاع در روز جمعه خبر داد و گفت: در این حوادث متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند.
دادستان تهران گفت: ۲ نفر در رابطه با انبار داروهای قاچاق و غیر مجاز و همچنین انبارکردن کالای ضروری سرم که این روزها نیاز اساسی مردم است، بازداشت شده‌اند.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری ۲ نفر از مرتبطان مؤثر در ترور بسیجی شهید «رضا داستانی» قبل از اقدام به خروج از کشور توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری ۲ نفر از مرتبطان مؤثر در ترور بسیجی شهید «رضا داستانی» قبل از اقدام به خروج از کشور توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خبر داد.
روابط عمومی بیمارستان نزاجا در تبریز از فوت ۲ نفر از کارکنان این مرکز درمانی در اثر حمله با چاقو خبر داد.
رشت- فرماندهان انتظامی شهرستان های صومعه سرا و ماسال از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند و کشف جسد نیمه سوخته یک مرد ۶۷ ساله در این شهرستان ها خبر دادند.
زاکانی بیان کرد: در بحث افزایش حقوق کارکنان آنچه که نیاز به مجوز نداشت را شروع کردیم و از طریق سازمان امور استخدامی امور را دنبال کردیم که عقب ماندگی های این حوزه را جبران کنیم؛ حتی برای نیروهای حجمی نیز اعلام کردیم که دنبال شود تا اطمینان از ماندگاری شغل‌شان داشته باشند که این افراد حدود ۴۰ هزار نفر را شامل می شوند.
شهریار- دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت دو نفر از کارکنان شهرداری این شهر به اتهام دریافت رشوه خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در عملیاتی ضربتی ۲ نفر از مخلان نظم و امنیت در مشهد دستگیر و یک اسحله شکاری غیرمجاز از آنها کشف شد.
مشهد _ رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: برای ٢ نفر از کارکنان شهرداری مشهد در روزهای اخیر پرونده قضائی تشکیل شده است اما این افراد با قید وثیقه آزاد هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ