عضو شورای شهر تهران گفت:سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در رابطه با ساخت پارکینگ کم کاری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره پرسپولیس از مدیران این باشگاه می‌خواهد به مشکلات‌شان رسیدگی کنند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه در دوره قبلی برای پشتوانه‌سازی زحمت کشیده شد اما اندک بود گفت: با نقد مغرضانه عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان ایران را کمرنگ می‌کنند.
اگر ببینیم فرزندمان نسبت به همسالانش کوتاه‌قدتر است و انگار انرژی متناسب با سنش را ندارد متوجه و نگران می‌شویم. چون می‌دانیم اینها می‌توانند علامتی از کم‌کاری تیروئید در بچه‌ها باشند.
هافبک شماره 10 سپاهان مدعی است که آنها تمام توان خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده‌اند و حضورشان پیش از این در استقلال و پرسپولیس دلیلی برای عدم تعصب به طلایی‌پوشان نیست.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: در سنوات گذشته هم کمیته فنی فرمالیته بود و تنها یکی دو نفر تصمیمات غیرکارشناسانه برای والیبال می‌گیرند.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بلغارستان خوب جنگید و بازیکنان این تیم در لحظات حساس عملکرد بهتری داشتند.
وقتی به جای صددرصد از ۱۰ درصد ظرفیت یک معدن استفاده می‌شود، این مثل کار نکردن است، پس ضرورت دارد که اولتیماتوم به معدن‌داران کم‌کار در برنامه کاری سازمان ایمیدرو قرار بگیرد.
زننده گل استقلال در دربی ۱۰۱ به اتهام کم‌کاری بازیکنان تیمش واکنش نشان داد.
یک کارشناس حوزه گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی هنوز وظایف قانونی خود را در جهت تکمیل سامانه املاک و اسکان انجام نداده‌اند.
غده تیروئید کم کار، هورمون تیروئید کمتری تولید می‌کند و متابولیسم را کند می‌کند. سپس بدن مقدار کمتری کالری می‌سوزاند و خطر چاقی، افزایش سطح کلسترول بد و خستگی را افزایش می‌دهد.
عطیه تک‌تهرانی، مدیر پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی معتقد است، کم شدن تلفات یوز در اثر تصادفات در توقف یا روی زمین ماندن ایمن‌سازی جاده، بی‌تاثیر نبوده است: شاید یکی از دلایل، ناشی از کم‌کاری باشد چراکه تلفات یوز کم شده بود. آخرین تلفات ما قبل از مردادماه ۱۴۰۱ مربوط به سال ۹۷ بود که در آن سال، یارقلی در شمال میاندشت در اثر تصادف کشته شد. بعد از حادثه مردادماه سال گذشته، گروهی تشکیل داده و طرحی تهیه کردیم و به سازمان محیط‌زیست ارائه دادیم تا آن‌را به وزارت راه تحویل بدهند
کرج- رئیس قوه قضائیه گفت: به مردم قول می‌دهیم که در بحث حجاب اجازه کم‌کاری را نمی‌دهیم.
یک نماینده مجلس به تندی از عملکرد سازمان برنامه در پرداخت حقوق معلمان انتقاد کرد و نوشت: مجلس نسبت به این کم‌کاری بی تفاوت نخواهد ماند.
معلوم است کسی که فکر متحجرانه و بسته‌ای دارد و روش‌های افراطی گرایی دارد دست به چنین اقدامی می‌زند. معمولا جریان‌های تندرو و افراطی خیلی زود در دام توطئه‌های مخالفین و دشمنان می‌افتند و کار‌های را انجام می‌دهند که به نفع بدخواهان و دشمنان است و سنخ کار افراطی همین است
پیشکسوت باشگاه استقلال پیدا شدن ترکیب اصلی را عامل موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر می‌داند.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: ما در صورت مشاهده کم‌کاری و کوتاهی در برف‌روبی روز گذشته برخورد لازم را انجام می‌دهیم.
کم‌کاری تیرویید یعنی غده تیرویید قادر نیست به میزان کافی هورمون تیرویید برای فعالیت نرمال بدن تولید کند؛ بنابراین زمانی که میزان هورمون تیرویید در خون فردی کاهش یابد، آن فرد دچار کم‌کاری تیرویید شده است.
رئیس‌جمهور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه نماز در اندیشه، اخلاق و عمل اثربخش است، گفت: هر چه مدیران صحت عمل داشته باشند، جوانان بیشتری جذب نماز می‌شوند.
سمنان- استان سمنان در زمره مهمترین استان‌های معدنی کشور محسوب می‌شود اما موانع سرمایه‌گذاری به خصوص تامین آب، باعث شده تا این ظرفیت‌های عظیم، مغفول باقی بمانند.
عقیل کعبی که دوباره به تمرینات نفت مسجد سلیمان برگشته، انگیزه زیادی دارد تا نیم فصل اول را جبران کند و به ماندن تیمش در لیگ کمک کند.
مهاجم استقلال می گوید که نباید به بازیکنان این تیم اتهام کم کاری زده شود.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در پیام تسلیت خود درمورد درگذشت محیطبان برومند نجفی از کمکاری دستگاه قضا خبر داد.
در روز‌های گذشته یکی از ستاره‌های جوان و جنجالی استقلال، از این تیم کنار گذاشته شد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ