سفر علیرضا زاکانی شهردار تهران و هیات همراه او به بروکسل پایتخت بلژیک جنجالی بزرگی در این کشور به پا کرد و یک مقام مسئول بلژیکی در این رابطه اتسعفا داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌ها آلبریکو اوانی به دلیل دعوت لئوناردو بونوچی به تیم ملی ایتالیا از سمتش در تیم ملی کناره گیری کرده است.
صحبت‌های خسرو حیدری درباره علاقه امید ابراهیمی برای بازگشت به استقلال یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.
دعوت شدن دیلی بلیند، هافبک هلندی بایرن مونیخ، به تیم ملی هلند در این کشور جنجالی شده و انتقادهای زیادی را به انتخاب او توسط رونالد کومان به دنبال داشته است.
باشگاه تراکتور اعلام کرد که بهزاد سلامی و مهدی هاشم‌نژاد به اردوی تیم امید دعوت شده‌اند.
هادی چوپان به شایعه دعوت نشدن به مسابقات پیتسبورگ آمریکا واکنش نشان داد.
تنش های شدید بین دو باشگاه مدعی پرتغال با درخشش مهدی طارمی و حرکت جنجالی و خبرساز او در دربی ادامه یافت.
سرمربیان سابق بارسلونا با دعوت دادستانی باید در خصوص مشاهدات خود از تخلفات داوری به سود این تیم در دوره ای مشخص شهادت دهند.
کمیته انظباطی در رابطه با اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تشکیل جلسه می‌دهد.
محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل پاره‌ای از توضیحات به کمیته اخلاق دعوت شد.
بلافاصله بعد از پایان بازی های فولاد و پرسپولیس در هفته هیجدهم بازی ها کمیته انضباطی مدیران و سرپرستان دو تیم را به فدراسیون فوتبال دعوت کرد.
کمیته انضباطی از حضور مدیران باشگاههای پرسپولیس و فولاد خوزستان در این کمیته خبر داد.
مجری برنامه فوتبال برتر در شرایطی مدیران سابق و فعلی استقلال را به مناظره دعوت کرد که وقوع این اتفاق امری محال به نظر می‌رسد.
کمیته انضباطی به دنبال برگزاری جلسه با ناظر و داور وسط بازی جنجالی پرسپولیس و نساجی خواهد بود.
خوسلو، مهاجم اسپانیول، با گلی که روز گذشته وارد دروازه بارسلونا کرد و شادی خاص پس از آن، عصبانیت شدید هواداران بارسا را برانگیخت.
نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.
همانطور که مارکا روز پنجشنبه گزارش داد، کریم بنزما برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت شده است.
پس از بازگشت حسن یزدانی از رقابت‌های جهانی پدرش در فرودگاه مصاحبه جنجالی علیه فدراسیون کشتی انجام داد. بسیاری عدم دعوت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی را به این مسئله نسبت می‌دهند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد، بعد از دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا پیامکی عجیب از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرده است.
روزنامه هم‌میهن در شماره امروز خود ادعای جدیدی درباره دعوت علی کریمی به تیم ملی فوتبال ایران داشته است.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
تمرین امشب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به جنجال و دعوا کشیده شد.
باشگاه استقلال قصد دارد مدافع جنجالی این تیم که برخلاف مفاد قراردادش فعالیت های غیرحرفه ای در فضای مجازی داشته است را به کمیته انضباطی فرا بخواند و با او برخورد کند.
انتظار می‌رفت جیدن سانچو و مارکوس رشفورد، ۲ بازیکن فاز تهاجمی یونایتد به واسطه بازی‌های بسیار خوبی که در این هفته‌ها از خود نشان داده‌اند در جمع مهره‌های دعوت شده قرار بگیرند، اما اینطور نشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ