فدراسیون فوتبال به باشگاه ها تاکید دارد به هیچ وجه نباید در قرارداد با کادر فنی و هم چنین بازیکنان مسئولیت پرداخت مالیات آنها را برعهده بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون دوومیدانی فعالیت باشگاه پلیمر خلیج فارس را قانونی دانست‌.
دبیر فدراسیون والیبال در مورد حضور دستیار خارجی در تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: بعید می‌دانم بتوانیم در چنین شرایط زمانی مراحل و اقدامات قانونی حضور یک دستیار خاجی را تا قهرمانی آسیا طی کنیم.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
مجمع عمومی فدراسیون تکواندو در حالی امروز برگزار شد که از سه عضو معرفی شده جهت عضویت در هیات رئیسه، تنها دو نفر موفق به اخذ رای شدند و بازرس قانونی موفق به اخذ رای اعتماد نشد.
رییس فدراسیون کاراته بر برخورد قانونی با مسببان اتفاقات تلخ رقابت های انتخابی تیم ملی تاکید کرد و گفت: کمیته انضباطی هر رایی صادر کند از آن تمکین می‌کنیم.
سرپرست فدارسیون سوارکاری می‌گوید مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در صورت طی مراحل و فرایندهای قانونی، تابستان سال جاری برگزار می‌شود.
رئیس قبلی فدراسیون چندماه قبل به کشور اسپانیا پناهنده شد و بوکس ایران با سرپرست اداره می‌شود که دوره قانونی او هم تمام شده است
دبیرکل فدراسیون فوتبال از روند مربوط به انتصاب حسابرس مستقل بیرونی و خزانه دار فدراسیون به صورت رسمی و قانونی خبر داد.
وزیر ورزش به صورت مستقیم به ماجرای استفاده از نام جعلی خلیج فارس وارد شد.
برگزاری المپیاد فوتسال و بعضی از هزینه‌های انجام شده برای این المپیاد ابهاماتی را در خصوص مسائل مالی فدراسیون فوتبال ایجاد کرده که مشخص نیست این اقدام قانونی است یا اتفاق دیگری رخ داده است.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برکناری من از فدراسیون یک پروژه دستوری و غیر قانونی بود.
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
رئیس سابق فدراسیون سوارکاری گفت: من از روز شنبه رئیس فدراسیون هستم و هرکار دیگری انجام شود غیر قانونی است.
رییس فدراسیون کشتی و معاون قهرمانی وزارت ورزش این بار بر سر انتخابات هیات کشتی استان فارس با یکدیگر به اختلاف جدی برخورده اند.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های اصل ۲۷ قانون اساسی برای بیان اعتراضات مردمی را به رسمیت شمرد، بیان کرد: ارائه نسخه های غیرکارشناسانه در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریختن است و تنها دستاورد آن دمیدن در نارضایتی های اجتماعی است.
وزارت ورزش در حالی تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری را با تعیین زمان، قطعی کرده که قرار نیست برای آن، ثبت نامی از کاندیداها انجام شود و همین مسئله قانونی بودن انتخابات را زیر سوال می برد.
وزارت ورزش رئیس قانونی یک فدراسیون را به دلایل عجیب و غریب، برکنار کرده و نتیجه انتخابات آن را لغو و ابطال کرد.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
دبیرکل انجمن MMA گفت: اگر در گذشته رقابت های MMA به صورت غیرقانونی و بدون مجوز برگزار می‌شد، با مجوز وزارت ورزش این رقابتها به صورت آماتور و با حضور داوران رسمی فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی برگزار شد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.
وزارت ورزش که اعلام کرده بود صرفا انجمن آمادگی جسمانی را از فدراسیون همگانی جدا کرده، در تازه‌ترین اقدام بدون مصوبه‌ای قانونی چندین انجمن دیگر با ماهیت مستقل را از این فدراسیون جدا کرد. با این شرایط دیگر فدراسیونی با مفهوم ورزش همگانی وجود ندارد
ارسال نامه مرتبط با صلاحیت قضایی و عدم سوء پیشینه نامزدها به فدراسیون فوتبال درباره تایید صلاحیت تنها دو نفر از نامزدهای حوزه ریاست، شرایط را برای انتخابات هشتم شهریورماه تغییر خواهد داد.
نسخۀ Android TV اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، منتشر شد.
اینکه می‌گویم خستگی از تنم در آمد این بود که با ابقای سه تن از اعضای هیئت رئیسه روند قانونی هیئت رئیسه پیش می‌رود و از این پس می‌توانیم کارهای خودمان را انجام دهیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ