مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون دوومیدانی فعالیت باشگاه پلیمر خلیج فارس را قانونی دانست‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک باتجربه سپاهان مدعی است که فصل خوب آنها در لیگ قبلی، با عدم پیروزی برابر تیم‌های پایین جدولی مانع از قهرمانی‌شان شده است.
مدیرعامل باشگاه پلمیر خلیج فارس که تیمش قهرمان لیگ دوومیدانی شده، می گوید سرپرست فدراسیون مانع تیمداری آن ها برای فصل جدید شده است.
مهاجم امیدهای ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات لازم را برای این تیم مهیا کند تا آنها با هدایت رضا عنایتی به المپیک راه پیدا کنند.
قهرمانی سپاهان در فینال جنجالی لیگ هندبال
دیدار فینال لیگ برتر هندبال در شرایطی با قهرمانی سپاهان به پایان رسید که جنجال تماشاگران این تیم و هواداران شاملی این مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد.
تیم هندبال سپاهان با وجود شکست در دومین بازی از فینال لیگ برتر در مجموع به عنوان قهرمانی دست یافت.
ژوزه مورایس شب گذشته به آرامی و با احترام در مورد قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر صحبت کرد.
کمک داور خبرساز هفته بیست و نهم لیگ برتر در هفته پایانی نیز در بازی مهمی پرچم خواهد زد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
ارلینگ هالند و بن وایت پس از اینکه منچسترسیتی با نتیجه 4-1 آرسنال را شکست داد تا گامی بزرگ به سمت حفظ عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بردارند، در انتهای بازی با هم درگیر شدند.
این روایتی است از آخرین برد شش گله پرسپولیس در لیگ برتر، بردی که اظهارات جنجالی سرمربی سرخ‌ها را به دنبال داشت.
تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود در دیدار حساس و حیثیتی مقابل بنفیکا به پیروزی رسید تا امیدهایش برای قهرمانی در لیگ پرتغال زنده بماند.
سپاهان، استقلال و پرسپولیس، سه تیمی که در کورس قهرمانی هستند، بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت بین تیم های مدعی قهرمانی در هفته های پایانی جذاب دنبال شود.
بازی تیمهای آرسنال و برنتفورد با یک گل جنجالی همراه بود که شاید سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار دهد.
عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه داوران کم تجربه بازی‌های حساس را به جنجال کشیده اند، گفت: با روندی که استقلال در پیش گرفته می‌تواند درپایان فصل به قهرمانی برسد.
شادی جنجالی و تند برابر هواداران استقلال: تیم ریکاودو ساپینتو دست از مبارزه برای قهرمانی نخواهد کشید.
پرونده هفته هیجدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با بازی های جنجالی بسته شد.
لبنیات هراز آمل به خستین پیروزی خود در دور برگشت لیگ برتر دست یافت و شهداب در پرحاشیه‌ترین دیدار هفته ایفاسرام اردکان را شکست داد.
رحمان عموزاد با وجود بستن قرارداد با تیم بانک شهر در فینال برای تیمش کشتی نگرفت.
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
قهرمان اسبق لیگ برتر ایران که در این فصل در تلاش برای بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران است، مدعی است طی هفته‌های اخیر از سمت اشتباهات داوری لطمه خورده است.
مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان، علنا رقیب خود هانس نیمان را به تقلب متهم کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ