رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برکناری من از فدراسیون یک پروژه دستوری و غیر قانونی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گابریل کالدرون پلگرینو، سرمربی تیم ملی هائیتی، فرزند کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس است.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر برای دومین بار به تمرین تیم الغرافه قطر رفت. این در حالی است که کی‌روش هنوز به تمرین تیمی که دو مدافع تیم ملی را دارد نرفته است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین باشگاه السیلیه قعرنشین لیگ ستارگان قطر حاضر شد.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
ستاره بزرگ ایران در تاریخ فوتبال، رکورد‌های زیادی از خود به جای گذاشته است.
ستاره بزرگ ایران در تاریخ فوتبال، رکوردهای زیادی از خود به جای گذاشته است.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
سرمربی نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان می گوید این تیم با وجود شرایط سختی که دارد می تواند در لیگ برتر بماند.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
کی‌روش رسما تا ۲۰۲۶ سرمربی قطر شد
فدراسیون فوتبال قطر به‌صورت رسمی اعلام کرد که کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده است.
کارلوس کی‌روش سرانجام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطر معرفی شد.
رورنامه الرایه گزارشی را از روند انتخاب کی‌روش به عنوان جانشین فلیکس سانچز در تیم ملی قطر منتشر کرد.
طبق گفته یک منبع موثق و نزدیک به علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی، جانشین کارلوس کی‌روش نخواهد شد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر به کارش ادامه می‌داد با مربی‌ای جز دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش به جام جهانی می‌رفت.
پاس گلی که کی‌روش استنلی برای رضا شکاری ارسال کرد، شباهت زیادی به پاس علی دایی در دیدار برابر استرالیا داشت.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
مدیرروستا عضو سابق کمیته فنی فدراسیون می گوید آنها قبلا حضور کی روش در تیم ملی را رد کرده بودند و چند گزینه دیگر را مدنظر قرار داشتند.
عنوان شده که با توجه به اهمیت «ایرانیزه» شدن نیمکت تیم‌های ملی و البته با توجه به حضور دو رقیب ژئوپلیتیکی در گروه جام جهانی، نگاه سیاست‌مداران ایرانی نه کارلوس کی‌روش بلکه متوجه مربی ایرانی است. اینجاست که برای چندمین بار دوباره اسم علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، به میان آمده و از او به‌عنوان جدی‌ترین گزینه نیمکت تیم ملی در جام جهانی یاد می‌شود.
بهترین رژیم غذایی برای زنان کدام است؟
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
در این میان نگه داشتن اسکوچیچ به دلیل حجم بالای مخالفانش در بطن تیم ملی، کاملا اشتباه و در واقع ناشدنی است. از دیگر سو، آوردن کی‌روش هم با بیانیه علنی گروهی از بازیکنان فیکس تیم‌ملی هزینه‌زاست و ممکن نیست.
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ