اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ابلاغ معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ۴ رشته به رشته های رسمی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی اضافه شدند.
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
صبح امروز سفیر فدراسیون روسیه از سوی علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس به سفیر روسیه در کشورمان ابلاغ شد.
در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید «مسئولیت اجتماعی» از ایده‌های ایران استقبال شد.
در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید «مسئولیت اجتماعی» از ایده‌های ایران استقبال شد.
سرپرست فدراسیون شطرنج یکی از احکام رئیس قبلی این فدراسیون که در آخرین روزهای ریاستش ابلاغ شد را به دلیل مغایرت با شرع و عرف ابطال کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل کمیته انضباطی ناظر بر قراردادهای ورزشکاران را برای ارایه به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
دستور العمل تکمیلی و سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ارسالی فدراسیون فوتبال توسط سازمان لیگ به باشگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
شرایط سنی بازیکنان در رده های سنی مختلف برای فصل 1403-1402 از سوی دبیرکل فدراسیون به هیئت‌های فوتبال استانها ابلاغ شد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال به گزینه‌های قضاوت در دربی پایتخت ابلاغ سوت زدن در هفته بیست و ششم نداده است.
حکم رئیس فدراسیون گلف از سوی وزارت ورزش ورزش و جوانان ابلاغ شد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص بازیکن تیم باشگاه تراکتور و تیم ملی فوتبال جوانان ابلاغ کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد رییس فدراسیون فوتبال برخلاف توافق صورت گرفته حکم سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید را ابلاغ نکرده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بازگشت انجمن «یوگا» به فدراسیون ورزش های همگانی را ابلاغ کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بازگشت انجمن «یوگا» به فدراسیون ورزش های همگانی را ابلاغ کرد.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
در جلسه نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ پایان همکاری این مربی به او ابلاغ شد است.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
بعد از ابلاغ قانون منع به کار‌گیری بازنشستگان، محمدرضا ساکت دبیرکل وقت فدراسیون به دلیل بازنشستگی مجبور به خداحافظی از این مجموعه شد، تاج به عنوان رئیس، موفق شد از شرکت فولاد مبارکه «عودت به کار» بگیرد و در ظاهر از بازنشستگی رهایی پیدا کند.
یکی از پیش نیاز‌های مهم برای تصمیم گیران هر کشور، یک نظام آماری منسجم و دقیق است؛ اما این موضوع مهم در اقتصاد ایران، چندان مورد توجه قرار نگرفته است و دو مرکز متولی ارائه آمار‌های اقتصادی هستند، به گونه‌ای که از یک سو بانک مرکزی و از سوی دیگر مرکز آمار، مشغول جمع آوری و تحلیل آماری از دیتای اقتصادی هستند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۹۵۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۱۳ تن از ایشان وخیم است.
حضور اسکوچیچ در فدراسیون برای ابلاغ حکم اخراج؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ