مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: اگر قرار باشد فرد یا گروهی خارج از این چارچوب بخواهد پیگیر ادعای خود باشد و آن را رسانه‌ای کند، جامعه فرهیخته دانشگاهی و مدیریت دانشگاه آن را بر نخواهد تافت و این اقدام را توهین به ساحت دانشگاه می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره بکارگیری شهرداری از نیرو‌های حجاب‌بان واکنش نشان داد.
دانشگاه شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری به اظهارات روز گذشته مدیر رصدخانه مهاجرت ایران درباره قطع حمایت های مالی و حکم تخلیه ساختمان واکنش نشان دادند.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از بی سلیقگی هکر‌ها تعجب کردم، اظهار داشت: با حمله سایبری که به سامانه‌های بنیاد شهید شد فرایند‌های الکترونیکی بنیاد شهید مختل شده و فرایند‌های کاغذی مجددا برقرار شده است.
جمعی از اساتید دانشکدگان هنر‌های زیبا در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه ادبیات بیانیه‌ای صادر کردند.
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: سفر من و دبیر فدراسیون ربطی به انتخابات ندارد بلکه برای صحبت با اسپانسرها به سفر رفته‌ایم.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
سخنگوی وزارت بهداشت برکناری رییس بیمارستان امام سجاد (ع) را از اختیارات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران خواند و گفت: این برکناری با حادثه بیمارستان امام سجاد (ع) مرتبط بوده، اما جنبه جزایی ندارد و از اختیارات رییس دانشگاه است.
اظهارات جنجالی یک استاد دانشگاه در دیدار با رئیس‌جمهوری واکنش محافل علمی و رسانه‌ای را برانگیخت
رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مشکلاتی که به واسطه تعطیلی متکثر مدارس در سال تحصیلی جاری رخ داد، مقوله دریافت وجوه از اولیاء دانش‌آموزان برای هزینه‌های مربوط به سرویس ایاب و ذهاب و تغذیه محصلان بود
وزیر علوم درباره علت تغییر رئیس دانشگاه الزهراء (س) گفت: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که خود دکتر حق‌بین (سرپرست سابق دانشگاه الزهرا (س)) نیز راغب بودند که این جا به جایی صورت گیرد، بنابراین انجام شد.
آقای ریاست جمهور دیگر زمان تعیین باید‌ها و نباید‌ها گذشته‌است. گریختن میان واژه‌ها حل‌المسائل معضلات امروز کشور نیست.
رئیس جمهور در ابتدای صحبت در دانشگاه تهران خطاب به دانشجوی معترض گفت: ان شاء‌الله به دانشگاهتان می‌آییم و همه حرف هایتان را در دانشگاه خودتان گوش می‌دهیم.
در حالی که فدراسیون جودو نسبت به اعزام وحید جدی به عنوان یک ورزشکار سالم به رقابتهای قهرمانی کم‌بینایان و نابینایان جهان اعتراض کرده است، رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان می‌گوید که این ورزشکار برای شرکت در این رقابتها تاییدیه کلاس‌بندی بین‌المللی دارد.
هیات رییسه دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از پیگیری مطالبات دانشجویان از مسیر و بسترهای قانونی حمایت می کند.
رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در واکنش به خبر مربوط به ممنوع الورودی برخی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: این مسئله برای برخی از دانشجویان به وجود آمده بود، من با حراست در این زمینه صحبت کردم و خواستم که اجازه بدهند این دانشجویان وارد دانشکده شوند.
رییس فدراسیون بسکتبال ایران به درخواست عجیب استرالیایی ها مبنی بر بازی در کشور ثالث واکنش نشان داد.
مدیرمسئول روزنامه هم میهن نوشت به دستور رئیس جمهور برای پیگیری حمله به دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
غلامحسین کرباسچی در توییتی نوشت: بسیار عالیست، کاش تاریخی هم برای ارائه نتیجه اعلام می‌شد.
وی افرادی که در اعتراضات شرکت می‌کنند را شجاع خواند که به ادعای وی از بسیاری از جهات خسته‌اند و آماده‌اند خطر تظاهرات کردن را بپذیرند.
یک فاجعه انسانی در زمین فوتبال رخ داده است! فاجعه ای که منجر به کشته شدن 127 طرفدار فوتبال و زخمی شدن 188 نفر شده است.
سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت نوشت: عروج شهادت‌گونه‌ی محیط‌بان صدیق و دلاور برومند نجفی، قلب عاشقان محیط زیست ایران زمین را به درد آورد و بار دیگر ثابت کرد که متجاوزان به حریم طبیعت، از ارتکاب هر جرم و جنایتی در جهت ایجاد ناامنی برای ساحت جامعه و اختلال در مسیر حفاظت از محیط‌زیست، فروگذار نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ