مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: علت رجوع به اصل هشتاد و پنج در مواردی همچون جوانی جمعیت، صیانت و یا حجاب این است که در این مجلس یک موضوعات بحث برانگیزی مطرح می‌شود و علیرغم اینکه نمایندگان می‌دانند که کار مفیدی نیست، ولی قاطبه آن‌ها در عین حال نمی‌خواهند به این اذعان کنند که کار مفیدی نیست، یعنی به نوعی شتر سواری دولادولا را با استفاده از اصل ۸۵ در مجلس یازدهم دنبال می‌کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از اعلام گذشت اولیای دم در یک پرونده قصاص به‌مناسبت عید سعید غدیر خم در شهرستان قرچک خبر داد.
ششتمد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.
رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه ویژگی بارز و شاخص سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گزارشی از عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ارائه داد و گفت: طی ۶ سال گذشته معوقات صندوق حتی به ۱.۵ درصد هم نرسیده است.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان این ایمان را هدف قرار داده‌اند.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
غلامرضا نوری قزلجه رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: هیچ اقدام نظارتی در مجلس به نتیجه نمی‌رسد، چون رودربایستی سیاسی وجود دارد. گاهی این اتفاق در نظام پارلمانی صورت می‌گیرد، اما در نظام ریاستی باید قوه مقننه در مقابل قوه مجریه باشد و از حقوق مردم جامعه دفاع و پیگیری کند. در نظام ریاستی، این مقابل هم بودن جریان را تکمیل کرده و به سمت توسعه می‌برد.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: تا دیروز سران سه قوه بود، اما به یک‌باره شعبه‌ای به نام هیئت هفت نفره از آن تولید می‌شود؛ این دیگر از سران قوا فراتر رفته است. مصونیت نظارتی و قضایی داشتن اختیار بسیار بالایی است که حتی در قانون اساسی این اختیار را برای رهبری نگذاشته اند، اما برای هیئت هفت نفره این اختیارا را می‌گذاریم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ریشه‌های انقلاب سال ۵۷ بر خاکی بنا شده که با باران ولایت و امامت اُنس دارد و همواره عطر مردم داری و نوع‌دوستی از آن به مشام می‌رسد.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
رئیس جمهور کشورمان به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر این‌که باید حرمت محیط دانشگاه حفظ شود گفت: نباید نیروهای امنیتی و انتظامی وارد دانشگاه شوند که اگر این اتفاق رخ دهد باید پاسخگو بوده چون اقدامی خلاف قانون کرده‌اند.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی به مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، درگذشت خواهر وی را تسلیت گفت.
موسوی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس خبرگان با اشاره به نقش ولایت فقیه در حفظ کشور در فتنه‌ها و بحران‌ها ازجمله فتنه ۸۸ تصریح کرد: وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موجب حفظ کشور در بحران‌ها شده است. ولایت فقیه مسئله تازه‌ای نیست و در ادامه مسیر انبیاء و ائمه بزرگوار ماست.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور بخشنامه ای، از معاونین و مدیران ارشد این سازمان خواست نسبت به استفاده حداکثری از بانوان ولایی، مدیر و متخصص تاکید کرد.
رئیس کمیته امداد گفت: خوشبختانه در دهه ولایت کمک‌های مردمی امسال نسبت به سال گذشته بیشتر بوده که این امر به برکت حضور و مشارکت مردم است.
بانک ملت آمار عملکرد مالی خود را در فروردین ماه سال جاری منتشر کرد که بر اساس آن در اکثر شاخص های مهم، رتبه نخست را از آن خود کرده است.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: احساس من این است که غیرعلنی شدن جلسه روز گذشته مجلس به این خاطر بود که افراد جدیدی به منتقدان دولت اضافه شدند. این‌ها کسانی هستند که از طرفداران شدید دولت بودند، برای دعوت به کاندیداتوری آقای رئیس‌جمهور امضاء جمع می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ