مشهد ـ رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی با جهاد تبیین ملت ایران در مقابل دشمن و جریان کفر ایستادگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها با هدایت 6 سرمربی به مصاف تیم‌های قدرتمند والیبال جهان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها با تیم‌های ملی 20 کشور قدرتمند والیبال جهان بازی کرده است.
فرمانده‌کل سپاه گفت: جهاد قهرمانانه و شهادت افتخارآمیز "شهید غیرت" حمیدرضای عزیز را می‌ستایم و بر ملت ایران و جوانان پهلوان این سرزمین که یکپارچه و مصمم پرچم "معروف" و "دفاع از ناموس" را در میهن اسلامی و در این ماجرا به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
قالیباف رئیس مجلس‌ شورای اسلامی گفت: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب، هر ساله مایه دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است؛ ملت ایران امسال به‌طور ویژه و تاریخ‌ساز خوش درخشیدند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع رئیس‌جمهور ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت ملت آن برای آزادسازی سرزمین خود قدردانی کرد.
شرکت کنندگان در راهپیمایی سراسری انتفاضه و روز جهانی قدس در قطعنامه پایانی بار دیگر تاکید کردند، وحدت و همبستگی جهان اسلام، کلید فتح و غلبه بر استکبار جهانی است.
وزارت دفاع در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تجلی‌گاه اراده و خواست ملت و نقطه امید عدالت خواهان و الگویی نجات بخش برای ملت ها در جهان معاصر است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب ملت ایران جنبشی اسلامی و ایمانی بوده که امید و اعتمادبه‌نفس را در جهان اسلام ارتقا داده است.
خطیب نمازجمعه تهران گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن تاریخی امسال یک سیلی محکم به صورت سیاه استکبار جهانی و آمریکا زدند و محاسبات دشمن را به هم ریختند و اگر بعد از این هم به حماقت‌هایشان ادامه دهند آماده دریافت سیلی‌های بیشتری از ملت باشند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه راه اصلی و اثربخش خنثی‌سازی فتنه‌ها، جهاد تبیین و روشنگری است، گفت: مردم باید بدانند که شبکه‌ها و تلویزیون‌های خارجی دوست ملت ما نیستند و به دنبال نابودی اتحاد و تمامیت ارضی ایران هستند.
فرمانده کل ارتش در جمع کارکنان و دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی گفت: امروز مقابله با توطئه دشمنان در مایوس‌سازی و ناامیدسازی ملت ایران، بزرگ ترین جهاد است
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایران مقتدر با یک ملت بزرگ، با فرهنگ و تمدن و با یک رهبر شجاع و خردمند نظام قدرت را در جهان به چالش کشیده است.
اکرم الکعبی با تأکید بر همبستگی نُجَباء با ملت و رهبر جمهوری اسلامی، خاطرنشان ساخت که حملات شرارت‌بار ضدایرانی، هزینه پشتیبانی این کشور از مستضعفان شرق و غرب جهان در برابر مستکبران عالم است.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که جمهوری اسلامی ایران، مدافع مقاومت و ملت فلسطین است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار و حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.
نایب قهرمان کشتی جهان از ملت ایران بابت شکست در فینال مسابقات قهرمانی جهان عذرخواهی کرد.
«پیاده‌روی اربعین» به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی مذهبی در جهان می‌تواند به عنوان هسته مرکزی ارتباط دینی-فرهنگی میان دو ملت ایران-عراق شناخته شود.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز به برکت ایستادگی ملت و هدایت‌ها و نقش‌آفرینی‌های امامین انقلاب و آمادگی نیروهای مسلح، ایران به قدرت مهم منطقه‌ای و نقش‌آفرین مؤثر در جهان تبدیل شده است.
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیام تبریکی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مجاهدان اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: و ملّتی مجاهدت مظلومانه‌ توام با دلاوری ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان و اراده و اخلاص‌،‌ ناکارآمد است که ایمان و صبر دارد، مغلوب ظالمان و ستمگران نخواهد شد.
با بهروز عطایی در آنتن پیرامون عملکرد موفق تیم ملی در لیگ ملت ها تا وضعیت تیم برای رقابت های قهرمانی جهان و مسائل دیگر صحبت کردیم.
در ویدیوی جدید هم، ابتدا گوریل قزاقستانی و بعد هالک ایرانی برای وزن کشی روی ترازو می‌روند. سپس این دو روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند، تا دوربین‌های حاضر در مراسم لحظه درگیری مجدد آن‌ها را به ثبت برسانند. درگیری شروع می‌شود و سجاد غریبی و جومانوف آلمات باخیتوویچ به جان یکدیگر می‌افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ