دو هفته دیگر در دبی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خیریه ورزشی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
فابریزیو رومانو اعلام کرد که قرارداد کریم بنزما و الاتحاد تا سال 2025 به امضا رسیده است.
گروهی از مسئولان باشگاه الاتحاد عربستان خود را آماده می‌کنند تا با سفر به لندن، قرارداد سنگین دیگری را به سرانجام برساند.
با اعلام ترکیب رسمی رئال مادرید برای بازی امشب مقابل اتلتیک بیلبائو نام کریم بنزما به عنوان کاپیتان به چشم می‌خورد. این بازی خداحافظی ستاره فرانسوی با رئال خواهد بود.
رئال مادرید علاقمند است تا کای هاورتز، مهاجم چلسی، را به عنوان جانشین کریم بنزما به خدمت بگیرد.
باشگاه میلان برای تابستان پیش رو گزینه های مختلفی برای جذب در خط حمله پیش روی خود دارد.
نشریه آاس امروز ادعا کرد که قرارداد کریم بنزما پس از توافق شخصی فلورنتینو پرز با او تا ژوئن 2024 تمدید شده است.
کریم بنزما تمایلی به ادامه فوتبالش در عربستان ندارد و طبق ادعای مارکا، قراردادش با رئال را تا 2024 تمدید خواهد کرد.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
کریم بنزما یک روز مانده به ال‌کلاسیکو در تمرین رئال حاضر شد تا نشان دهد مشکلی برای بازی فردا ندارد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، این فرصت را دارد که نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.
دولت عربستان در تلاش است تا کریم بنزما، لوکا مودریچ و سرخیو راموس را هم به لیگ فوتبال این کشور منتقل کند.
کریم بنزما در دو بازی پیش‌رو برابر بیلبائو در فصل جاری این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی لیونل مسی به حریف باسکی عبور کند.
کریم بنزما این شانس را دارد تا از محرومیت سه جلسه‌ای روبرت لواندوفسکی نهایت استفاده را ببرد و فاصله‌اش با ستاره لهستانی در جدول گلزنان را کم کند.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
رولی و آرمانی از آرژانتین و آرئولا و بنزما از فرانسه این شانس را دارند که حتی بدون انجام یک بازی جام قهرمانی جهان را به دست بیاورند.
انتشار یک پست اینستاگرامی توسط کریم بنزما، در فاصله دور روز تا فینال جام جهانی نشان می دهد که هوای رابطه او با دشان ابری است.
مارکو آسنسیو از یک نیمکت‌نشین محض در ابتدای فصل تبدیل به یک بازیکن قابل اعتماد برای رئال شده و این را شاید بیش از هر کسی مدیون کریم بنزماست.
سرمربی پرتغالی سپاهان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های جالبی در مورد تجربه کار با بزرگان فوتبال جهان و پیش‌بینی‌اش از نمایش تیم ملی در قطر مطرح کرد.
تا ساعاتی بعد مراسم اهدای توپ طلای فوتبال در پاریس برگزار خواهد شد.
دوشنبه شب مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال در شهر پاریس انجام می‌شود و کریم بنزما برنده احتمالی این جایزه است.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی است کریم بنزما 7 تا 10 روز دیگر به میادین برمی‌گردد و در نتیجه احتمالا می‌تواند در دربی مادرید مقابل اتلتیکو به میدان برود.
رئال مادرید که تا دقیقه ۸۸ برابر اسپانیول متوقف شده بود، با دو گل دیرهنگام کریم بنزما توانست ۱-۳ پیروز شده و صدرنشین لالیگا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ