با اعلام ترکیب رسمی رئال مادرید برای بازی امشب مقابل اتلتیک بیلبائو نام کریم بنزما به عنوان کاپیتان به چشم می‌خورد. این بازی خداحافظی ستاره فرانسوی با رئال خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که احتمالا امشب چند دقیقه به هری کین میدان دهد.
بازیکنی که در هفته سی‌ام لیگ بر سر زبان‌ها افتاد در فاصله چند روز تا شروع فصل بیست و سوم راهی سیرجان شد.
رئیس جمهور آمریکا دیروز (دوشنبه) در قلعه ویندسور برای نخستین بار پس از تاجگذاری پادشاه انگلیس، با وی دیدار کرد؛ ملاقاتی که مثل همیشه کم‌حاشیه نبود!
یک اتفاق عجیب در فاصله چند دقیقه تا شروع دیدار ایران و فرانسه بازیکنان و اعضای دو تیم را متعجب کرد.
در دل این مراسم، سه بار سالن از صدای تشویق حاضران به قول ورزشی‌ها روی هوا رفت. اولین بار زمانی بود که محمدجواد ظریف پشت تریبون رفت و در کنار بیان نکاتی درباره محمود دعایی، از انقلابی‌گری و نقد برخی رفتار‌ها و مغایرت چنین رفتار‌هایی با خصلت‌های مرحوم دعایی سخن گفت؛ جملاتی که ظاهراً شنیدن آن برای حسین شریعتمداری دلچسب نبود و او که در ردیف اول سالن نشسته بود، در این زمان سالن را ترک کرد تا حضورش در مراسم تنها چند دقیقه طول بکشد
پیاز‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. اجازه دهید آب به جوش بیاید، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید. فرنی زعفرانی یک پیش‌غذا‌های مقوی است که به راحتی آماده می‌شود و همه اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر و مادرها، همه با هم می‌توانند از خوردنش لذت ببرند. درست کردن این فرنی، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید.
تنها چند دقیقه زمان در دیدار با گل گهر نیاز بود تا رضا میرزایی تبدیل به مرد محبوب آبی‌ها شود.
سردرد از درد‌های بسیار شایعی است که اشکال مختلفی دارد، از خفیف تا شدید که از چند دقیقه تا چند روز ادامه می‌یابد. جمجمه که درد می‌گیرد، ممکن است فکر کنید احتمالا این درد خود بافت مغز است، اما اینطور نیست.
محمدحسین اکبرمنادی در عرض چند دقیقه رویای کلین‌شیت در آزادی را با یک شکست تلخ عوض کرد.
گروهی از محققان روشی ابداع کرده اند تا با کمک نور لیزر و هوش مصنوعی نوع باکتری موجود در مایعات و حتی سلول های دیگر ظرف چند دقیقه شناسایی شود.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مس کرمان با یک گل لحظه آخری سیرجان را دست خالی ترک نمی‌کنند.
موز را له کنید و سپس ماست و نوشابه را به آن اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید و منتظر بمانید. این ماسک بسبار موثر است، زیرا موز در کاهش التهاب و جوش‌های پوستی خیلی موثر عمل می‌کند. در مورد اطلاعاتی وجود دارد که می‌تواند حتی برای درمان زخم و سوختگی هم استفاده شود.
نشانه‌ها و شدت حساسیت به تخم‌مرغ نیز دراشخاص مختلف متفاوت است و معمولاً ظرف چند دقیقه تا چند ساعت پس ازمصرف آن ظاهر می‌شود. نشانه‌های آلرژی به تخم‌مرغ هم اغلب با حساسیت‌های پوستی یعنی ایجاد خارش و اگزما در پوست و مشکلات گوارشی مانند احساس سنگینی معده، نفخ، یبوست و حالت تهوع و دل درد همراه است.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
مرد جوان گفت: بعد به خانه‌ام برگشتم به پدرم گفتم در ماشین بنشین تا من به خانه بروم و کارت ماشینم را که جا گذاشته بودم، بردارم. اما چند دقیقه بعد وقتی برگشتم ناباورانه با صحنه وحشتناکی مواجه شدم. پدرم غرق در خون روی صندلی افتاده بود و من هم بلافاصله با پلیس تماس گرفتم. وقتی مأموران کلانتری شهرزیبا به محل جنایت رفتند مشخص شد علاوه بر شلیک گلوله گردن مرد میانسال هم با چاقو بریده شده است.
پس از انجام ماموریت بزرگ توسط کره‌ایها در استادیوم اجوکیشن سیتی آنها همچنان باید چند دقیقه دیگر انتظاری کشنده را سپری می‎‌کردند.
بعد از گلزنی آلوارو موراتا برای اسپانیا چند دقیقه بعد از ورود به عنوان یار تعویضی، نیکلاس فولکروگ هم به عنوان یار تعویضی برای آلمان گلزنی کرد تا بازی با گلهای این دو به پایان برسد.
تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه 15 موفق به ثبت گل اول در مصاف با ولز شد ولی پس از چند دقیقه این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.
اولین تعویض ریکاردو ساپینتو در جدال مقابل هوادار در دقیقه ۵۸ رقم خورد و رضا میرزایی جانشین مهدی قایدی شد.
مدافع نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۹۵ دیدار با مس رفسنجان دروازه تیمش را نجات داد تا این تیم از شکست خانگی بگریزد.
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ