رئال مادرید که تا دقیقه ۸۸ برابر اسپانیول متوقف شده بود، با دو گل دیرهنگام کریم بنزما توانست ۱-۳ پیروز شده و صدرنشین لالیگا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، تایید کرد جذب خوسلو، مهاجم اسپانیول آخرین خرید نقل و انتقالاتی آن‌هاست.
خوسلو، مهاجم اسپانیول با قراردادی قرضی به رئال مادرید ملحق می‌شود.
طبق ادعای مارکا، خوسلو، مهاجم اسپانیول، با قراردادی قرضی و تا پایان فصل بعد به رئال مادرید ملحق خواهد شد.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
شکست رئال مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همچنان سوژه رسانه‌های اسپانیایی است.
رئال و منچسترسیتی امشب تکلیف دیگر تیم راه یافته به فینال لیگ قهرمانان اروپا را مشخص می‌کنند؛ سوژه‌ای که صفحه اول روزنامه‌های اسپانیا را به خود اختصاص داده است.
تیم فوتبال رئال مادرید با شکست ۲-۱ اوساسونا فاتح رقابت‌های جام حذفی اسپانیا شد و پس از ۹ سال دوباره این جام را به خانه برد.
شکست 4 بر 2 رئال مادرید مقابل خیرونا با انتقاد شدید روزنامه‌های اسپانیایی از شاگردان کارلو آنچلوتی همراه شد.
ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید، دیروز برابر اسپانیول درخشان کار کرد و یک پاس گل نیز داد. او از تشویق شدن توسط هواداران در برنابئو به وجد آمده بود.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی مقابل اسپانیول از رفتار ناعادلانه داوران در لالیگا به شدت انتقاد کرد.
باشگاه رئال مادرید در حاشیه در دیدار امروز این تیم برابر اسپانیول رکورد جدید تونی کروس را جشن گرفت.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اسپانیول گفت تیمش دو بازی بزرگ در پیش دارد و به خصوص به سه امتیاز دیدار مقابل بارسلونا نیاز مبرم دارد.
رئال مادرید با پیروزی 3-1 برابر اسپانیول موقتا در 6 امتیازی بارسلونا قرار گرفت. رئال در این بازی ابتدا عقب افتاده بود ولی در ادامه سه گل زد.
قرعه مرگ رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا
بارسلونا در نمایشی برتر در الکلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا توانست رئال مادرید را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی برسد.
بارسلونا با پیروزی ۳-۱ مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
سوپرجام اسپانیا از امشب در عربستان سعودی آغاز می‌شود. چهار تیمی که در این رقابتها حضور دارند درآمد مالی قابل توجهی به دست خواهند آورد.
در ال‌کلاسیکوی رفت فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید موفق شد در سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۳-۱ از سد بارسلونا بگذرد.
در ال‌کلاسیکوی رفت فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید موفق شد در سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۳-۱ از سد بارسلونا بگذرد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، می‌گوید گل اسپانیول صرفا از بدشانسی این تیم به ثمر رسیده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که تیمش در بازی برابر اسپانیول تیم برتر زمین بوده و مزد این برتری را گرفته است.
رئال مادرید که تا دقیقه 88 برابر اسپانیول متوقف شده بود، با دو گل دیرهنگام کریم بنزما توانست 1-3 پیروز شده و صدرنشین لالیگا شود.
رئال مادرید امشب در حالی به مصاف اسپانیول خواهد رفت که این بازی از حساسیت خاصی برای مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی، برخوردار است.
در چارچوب رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بریک مقابل سلتاویگو به پیروزی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ