دولت عربستان در تلاش است تا کریم بنزما، لوکا مودریچ و سرخیو راموس را هم به لیگ فوتبال این کشور منتقل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آرمان رمضانی، حالا امید حامدی فر نیز که به دنبال جدایی از استقلال بود، به تمرینات فراخوانده شد.
وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با رئیس جمهور عزل‌شده نیجر، بر تلاش واشنگتن به منظور یافتن راه‌حلی صلح‌آمیز برای حل بحران کنونی در این کشور تاکید کرد.
حتی تماس تلفنی اشتباه کریستیانو رونالدو هم به سرعت در فضای مجازی همه توجهات را به خود جلب می‌کند.
کادر پزشکی تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت آزمون توضیحاتی را ارائه کرد.
وزیر خارجه در تماس تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیشنهاد کرد در واکنش به اقدام اهانت‌آمیز سوئد، نشست اضطراری شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در اولین فرصت برگزار شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوئد گفت: در واقع هتک حرمت قرآن کریم، خشونتی آشکار علیه مسلمانان به شمار می‌رود.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره میلان و سرمربی فعلی تیم رجینا، با تماس‌هایی از سوی باشگاه‌های سعودی مواجه شده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در تماسی با ویتور روکه به او اطمینان داد که اعتقاد ویژه ای به توانایی هایش دارد.
جواد نکونام با تماس تلفنی به خانواده امیر شریفی دلداری داد.
جنارو گتوزو چند پیشنهاد از تیم‌های عربستانی را رد کرده است و حتی تماس تلفنی ولیعهد این کشور هم باعث نشده تا نظر او عوض شود.
کریم بنزما پیشنهاد تمدید رئال را قبول نکرد و راهی الاتحاد عربستان شد در حالی که بسیاری فکر می کردند او فوتبالش را در رئال تمام می کند.
انگولو کانته تست‌های پزشکی الاتحاد را پشت سر گذاشت و در یک قدمی امضای قرارداد با این باشگاه است تا بعد از کریم بنزما، دومین ستاره بزرگ تیم عربستانی شود.
کریم بنزما در سال های گذشته ستاره رئال مادرید بود و گل های حساسی به ثمر رساند.
دیدیه دشان امروز حاضر نشد به تنش‌های ایجاد شده اخیر بین خودش و کریم بنزما واکنشی جدید نشان دهد.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، چندان از انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فیفا در سال 2022 راضی نیست.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، تیمش را در بازی روز شنبه برابر اوساسونا همراهی نخواهد کرد.
به نظر می‌رسد که دو باشگاه لیگ برتر نیوکسل و منچستریونایتد تمام تلاش‌شان را برای جذب کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به کار خواهند گرفت.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
رسانه پرتغالی در یادداشتی به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و او را بهترین بازیکن لیگ این کشور معرفی کرد.
یک روزنامه آلمانی مدعی است رئال مادرید برای جذب هری کین برنامه‌ای جدی دارد و در صورت جدایی کریم بنزما با تمام قوا برای به خدمت گرفتن کین وارد عمل خواهد شد.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ