باشگاه میلان برای تابستان پیش رو گزینه های مختلفی برای جذب در خط حمله پیش روی خود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در میان گرمای بی سابقه افزایش دسترسی به تهویه مطبوع می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد. با این وجود، واقعیت آن است که تجهیزات تهویه مطبوع به محیط زیست آسیب می‌رسانند. آیا گزینه‌های جایگزین دیگری وجود دارند؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، یکی از گزینه‌های جدی میلان برای تقط خط حمله‌اش در فصل آینده است.
از میان گزینه‌های مدیریت باشگاه استقلال دکتر قریب و میرشاد ماجدی مسوولیت قبول نکردند و خطیر بر سعید آذری ترجیح داده شد! سرپرست جدید آبی‌ها، اکنون مشاور مهدی تاج است، کسی که هواداران روزهای اخیر تصویرش را پاره کردند! خطیر معرف استراماچونی در استقلال بود
زمانی که صحبت از محصولات لبنی به میان می‌آید آیا تمایل به خرید محصولات پرچرب دارید یا کم چرب؟ برای بسیاری از مصرف کنندگان رفتن به سراغ گزینه‌های کم چرب می‌تواند گزینه‌ای "سالم تر" به نظر می‌رسد.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
یک رسانه ایتالیایی مدعی شد مهاجم تیم ملی ایران یکی از گزینه‌های خط حمله میلان به شمار می‌رود.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان نوشت پیوستن کیم مین جائه به منچستریونایتد در ماه جولای قطعی است و ناپولی از همین حالا جانشین این مدافع را شناسایی کرده است.
وقتی ایران ناچار شود به راه‌های دیگری جهت حل تنش‌های آبی با طالبان روی آورد، بدون تردید به همان میزان به سمت تنبیه طالبان نیز به شکل هایِ دیگری پیش خواهد رفت. به عنوان مثال ممکن است که استفاده افغانستان از دریا‌های آزاد از طریق خاک ایران که به عنوان یک امتیاز به افغانستان داده شده، از بین برود و یا ممکن است در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، سیاسی و حتی امنیتی، همکاری‌های لازم با طالبان صورت نگیرد. هر کدام از این گزینه‌ها به اندازه کافی، برای طالبان دردسرساز و تنبیه‌کننده هستند
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه های صمت، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی به زودی به مجلس معرفی می شوند.
ببینید اپلیکیشن‌ها چه میزان حافظه مصرف می‌کنید و بنا بر صلاحدید، آن‌ها را حذف کرده یا ببندید. برای این منظور به قسمت تنظیمات، سیستم، گزینه‌های طراح، حافظه، حافظه مورد استفاده اپلیکیشن‌ها مراجعه کنید. می‌توانید میزان مصرف حافظه نسبت به روز گذشته را مشاهده کنید.
«شیطان وسوسه می‌کند» عنوانی است که روزنامه گاتزتا دلواسپورت آن را روی صفحه اول خود قرار داده است.
بازار خودرو بر اثر تلاطمات ارزی و تورم سرسام‌آور دچار آشفتگی شده، در این میان انتخاب گزینه‌های منطقی و اقتصادی نسبت به سایر خودروها، خریداران را از پرداخت مازاد بر ارزش ذاتی خودروها حفظ می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
حسین فرکی که در میان گزینه‌های حضور روی نیمکت تیم ملی قرار داشت، با انتشار نامه‌ای انصراف خود را از سرمربیگری ایران اعلام کرد.
اروه رنار یکی از مربیانی است که نامش در میان گزینه‌های نیمکت تیم ملی ایران مطرح شده است.
در ادامه یک معمای تصویری ارائه شده است که باید شکل بعدی را از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنید. انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
در میان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی یک نام آشنا دیده می‌شود.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام کند.
اگر برجام واقعا از بین رفته قلمداد شود ایالات متحده به زودی باید از میان طیف وسیعی از گزینه‌های بد یکی را انتخاب کند.
یکی از گزینه‌های جدی تراکتور برای خط حمله، مهاجم فرانسوی به نام سلیمان دوکارا است که اصلیتی فرانسوی دارد و با تابعیت موریتانی برای تیم ملی این کشور به میدان رفته است.
محمد خدابنده‌لو یکی از گزینه‌های خرید پرسپولیس بود، ولی او نهایتا سر از گل گهر درآورد.
باشگاه ملوان برای تقویت خط حمله خود، قصد دارد تا میلاد جهانی و یک بازیکن پرتغالی را به خدمت بگیرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ