فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، معتقد است که دلیل تصمیم این باشگاه برای فروش او ورزشی نیست و همین کار جدایی را سخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاول متئوس مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال به توجه به مخالفت باشگاهش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران، به کشورش بازگشت.
حمله میثم نیلی، عضو جبهه پایداری به سید محمد خاتمی یه دلیل مخالفت با حجاب اجباری: از این حرف ها مشرکانه‌‌تر و ارتدادآمیزتر وجود ندارد.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
وزیر دفاع انگلیس از دلیل مخالفت رئیس جمهور آمریکا با نامزدی او برای دبیرکلی ناتو پرده برداشت.
اهواز-استان خوزستان با وجود بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
اهواز استان خوزستان با بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
«رند پائول» سناتور جمهوریخواه کنگره آمریکا تلاش برای ممنوعیت سریع اپ چینی تیک تاک را مسدود و دلیل آن را نگرانی درباره آزادی بیان و برخورد نامتوازن با شبکه های اجتماعی اعلام کرد.
اندونزی به دلیل امتناع از میزبانی از رژیم صهیونیستی، میزبانی جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال را از دست داد.
سردار آزمون در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در آستانه انتقال به مارسی در لوشامپیونا بود اما مسئولان بایر لورکوزن با درخواست باشگاه فرانسوی مخالفت کردند.
لالیگا درخواست بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید مدافع این باشگاه را رد کرد.
به گزارش منابع خبری، سفر «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن به دلیل امتناع صنعا از استقبال او به تعویق افتاد.
روزنامه جوان با حمله به بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل مخالفت با احکام اعدام صادر شده از سوی قوه قضاییه نوشت: حالا که پاداش را گرفتند، لگداندازی را شروع کردند.
یک روزنامه با حمله به بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل مخالفت با احکام اعدام صادر شده از سوی قوه قضاییه نوشت: حالا که پاداش را گرفتند، لگداندازی را شروع کردند.
وزیر خارجه آلمان روز پنج‌شنبه در توییتی چنین مدعی شد که محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
علیرضا بیرانوند به احتمال زیاد طبق پروتکل‌های پزشکی فیفا دیدار با ولز را از دست خواهد داد.
فدراسیون فوتبال دانمارک شوک بزرگی به دنیای فوتبال وارد کرده و می‌گوید به دلیل مخالفت با رئیس فعلی فیفا و سیاست‌های این سازمان ممکن است از عضویت در فیفا کناره‌گیری کند.
دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان‌ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: «به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.»
رسانه های عبری از لغو دستکم ۱۰ پرواز به هند به دلیل مخالفت عمان با عبور هواپیماهای خطوط رژیم صهیونیستی از آسمان این کشور خبر دادند.
۷۳ عضو شورای عالی دولتی لیبی با امضای بیانیه ای با توافق نفتی دولت این کشور با ترکیه به دلیل مفاد مبهم آن، مخالفت کردند.
رژیم صهیونیستی به دلیل حضور هواداران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهان افتتاح دفتر کنسولگری در دوحه شد، ولی با مخالفت دولت قطر مواجه شد.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی می‌گوید مهم‌ترین دلیل اخراج توماس توخل از چلسی مخالفت او با تلاشهای تاد بولی برای جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در جلسه کمیسیون آموزش مجلس، دلیل مخالفتش با بومی‌گزینی دانشجویان و اساتید را اعلام کرد.
بعد از انتخاب مورایس، باشگاه موضوع دستیار ایرانی را با او مطرح کرد، ولی سرمربی پرتغالی اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد و به همین دلیل حضور عقیلی در کادرفنی منتفی شد.
اصفهان- بعد از درخواست مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس برای خروج دوربین های صدا و سیما از سالن کنفرانس و مخالفت خبرنگاران نشست باشگاه پرسپولیس برگزار نشد.
لالیگا مدارک و مستندات مالی بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و نیز دو بازیکن تمدیدی این باشگاه را قبول نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ