اندونزی به دلیل امتناع از میزبانی از رژیم صهیونیستی، میزبانی جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک دادگاه صهیونیستی با آزادی ولید دقه اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان از زندان مخالفت کرد.
رژیم صهیونیستی همچنان از تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی سرباز می زند.
نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد این کشور مخالف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر مخالفت تل آویو با تشکیل کشور مستقل فلسطین واکنش نشان داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن، حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و تصمیم سران این رژیم برای گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری را محکوم کرد.
با وجود وخامت حال اسیر فلسطینی، دادگاه صهیونیستی با آزادی وی مخالفت کرد.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
ده ها نفر از مردم مغرب ضمن تأکید بر حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی، مخالفت دوباره خود را با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
مقامات رژیم صهیونیستی درخواست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای سفر به تل آویو را نپذیرفتند.
یک شبکه اسرائیلی از مخالفت مقامات سعودی با اعطای روادید به یک هیأت صهیونیست خبر داد.
نظامیان صهیونیست با تشدید تدابیر امنیتی در اردوگاه «شعفاط» واقع در قدس اشغالی با هر شهروند فلسطینی که با دستورات آنها مخالفت کند، به طور وحشیانه ای برخورد می کنند.
فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در مخالفت با اقدامات صهیونیست علیه فلسطینیان در جنین، مقابل دانشگاه تل آویو تجمع کردند.
منابع بحرینی اعلام کردند، تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در بحرین منجر به لغو مراسم عید یهودی حانوکا شد.
مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی گسترده ضمن حمایت از فلسطینی ها و مسجدالاقصی، با تلاش ها در زمینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت ها از مقاومت تاکید کردند.
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور پررنگ مسئله فلسطین در جام جهانی قطر و مخالفت با صهیونیست ها، نشانه مخالفت ملت ها با هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو است.
یک پژوهشگر کویتی مسائل فلسطین تاکید کرد که فعالیت های مردمی در بالاترین سطوح در مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جریان دارد.
عراق بار دیگر تاکید کرد که موضعش در قبال مساله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثابت است و هیچ تغییری نکرده است.
در این برهه زمانی که اروپایی‌ها با بحران‌های عمیقی مانند بحران انرژی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، برای ایفای نقش «پلیس بد» در روند مذاکرات هسته‌ای دست‌بسته هستند و این نقش را به صهیونیست‌ها سپرده‌اند تا با تهدید و لاف‌زنی‌های خود علیه ایران، بتوانند جاده امتیازگیری آمریکا و اروپا از ایران را صاف کنند!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی ها علیه ایران که ناشی از شدت هراس از توافق احتمالی برای لغو تحریم ها است، مدعی شد که مخالف توافق با ایران نیست ولی توافق کنونی، بد است.
۹۵ درصد از کویتی‌ها با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یا تجارت با صهیونیست‌ها به شدت مخالفند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ