در این لایحه شرایط تازه پرداخت برای سازنده‌هایی که بابت هزینه‌های پروانه ساختمانی به شهرداری تهران بدهکار هستند، پیشنهاد شده است. براساس این لایحه در‌صورتی‌که طرف بدهکار یعنی سازنده تمایل داشته باشد بدهی خود بابت صدور پروانه را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کند، از زمان ابلاغ لایحه مصوب مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان با اشاره به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان، گفت: مسئولانی که در این زمینه وظیفه دارند، اجازه ندهند برخی افراد هنجارهای مورد احترام جامعه را زیر پا بگذارند.
شورای نگهبان و مدافعان تمام قد آن دایره کلمه نظارت را به اندازه وسیع تفسیر کردند که از ب بسم‌الله انتخابات زیر سایه این نظارت رفت و مساله تایید صلاحیت کاندیدا را نیز در این دایره تعریف کرد. اگرچه این مساله از انتخابات مجلس چهارم وارد حیطه عملی شد، اما شاید بتوان اصلی‌ترین تجلی آن را در انتخابات مجلس ششم دید.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد بیش از ۷۰ درصد اراضی کشاورزی کشور به زیر ۵ هکتار رسیده است.
نمی توان پذیرفت که در آغاز هفته، شورای رقابت برای هفده خودروی مونتاژی، قیمت جدید مشخص کند اما تا به امروز سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص ضمانت اجرایی آن بدون پاسخ باشد و اینکه تکلیف مردمی که در هفته های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و کدام نرخ مبنای محاسبه است!
عضو شورای شهر تهران گفت: در زمان زلزله پیش از آنکه ریزش آوار جان مردم را بگیرد انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در روز قدس یک بار دیگر با آرمان های اسلام تجدید پیمان کرده و جنازه متعفن صهیونیست ها را زیر پا می گذارند
قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در معیشت بحث اول حقوق ها است، در ۱۴۰۱ متوسط ده درصد را در میانه سال افزایش دادیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی دروغ را به جای حقیقت و حقیقت را دروغ، جا می‌زنند و جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر در ماهواره و شبکه‌های اجتماعی سقوط می‌کند.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، تصمیم گیری در خصوص حضور سازندگان ذیصلاح درساختمان های زیر ۶ طبقه از اختیارات هیات ۴ نفره شورای هماهنگی نظام مهندسی و کنترل ساختمان استان نیست.
زیر امور خارجه کشورمان اخیرا در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل با انتقاد از عدم واکنش شورای امنیت به حادثه شیراز، گفت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورا نشان داد آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت:مجموعه پارادوکس‌ها و موازی کاری‌های فرهنگی در کشور کم نیستند و باید کاهش و مرتفع شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی در کشور موافقت کردند تا حداکثر دریافتی یک خانواده ۴ نفره با یارانه ای که می گیرند، به ۳ میلیون تومان برسد.
عضو شورای شهر تهران گفت:شهرداری تهران ملزم به ارائه برنامه عملیاتی و ارتقا توان پدافند غیر عاملی در تمامی زیرساخت‌های شهری است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان، گفت: مجلس زیر بار افزایش ۱۰ و ۲۰ درصدی مستمری مددجویان نرفت.
«دولت با بی اعتنایی نسبت به مصوبات شورای عالی کار در واقع حق کارگران را نادیده گرفته است. دولت همانطور که نتوانست در مورد افزایش مستمری بازنشستگان حرف خود را به کرسی بنشاند، در مورد کارگران نیز دست آخر باید قانون را اجرا کند. بعد از فشاری که بازنشستگان و همینطور مجلس به دولت آوردند، دولت زیر بار رفت. در این مورد تلاش و مطالبه‌گری بازنشستگان از اهمیت بسزایی برخوردار بود.»
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: چند ماه پیش بحث استیضاح کنندگان وزیر صمت مسکوت ماند و الان مشروعیت وی بر این وزارتخانه زیر سوال است.
نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش یا حتی پلیس فرودگاه در کشورهای خارجی به تعهدات خود در قبال احترام به امنیت گردشگر بعضا توجه نداشته و گاهی با خشونت و درگیری فیزیکی از آنها استقبال می‌کنند.
هنوز دو ماه از اجرای بند «د» تبصره «۱۶» قانون بودجه ۱۴۰۱ نگذشته بود که شورای پول‌واعتبار در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف به افشای اطلاعات مربوط به تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بانک‌ها کرد. مصوبه‌ای که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. بانک مرکزی هم، سردرگمی مخاطبان از حجم گسترده و غیرضروری اطلاعات را دلیل تعیین آستانه مشخص برای افشا اطلاعات عنوان کرد!
کارشناسان اقتصادی درخصوص غیرشفاف بودن قاعده شورای پول‌واعتبار و اینکه تداوم انتشار این فهرست با حذف اطلاعات تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیارد تومان، کمک چندانی به شفافیت اقتصادی نمی‌کند، دلایلی را برشمرده‌اند. برخی تحلیل‌ها بیانگر این است که انتشار فهرست ناقص تسهیلات و تعهدات کلان، به ابهام بیشتر در این زمینه می‌انجامد.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
رئیس شورای شهر تهران، با بیان اینکه شهرداری را زیر صفر تحویل گرفتیم، گفت: ماه‌ها تلاش شد تا وضعیت به صفر برسد.
مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کیفیت تحصیلی به شدت پایین است، یعنی فرد درس نخوانده و معدل زیر ۱۲ کسب کرده ولی، مهارت‌های تست زنی خود را افزایش داده و رتبه زیر ۳ هزار کسب کرده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری کار خود را از زیر صفر آغاز کرد و بدهی‌ها هنوز هم وجود دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز درباره جایگاه سازمان و اینکه زیر نظر کدام یک از مقام‌ها اداره خواهد شد صحبتی نشده و درباره این موضوع باید در صحن شورای شهر تصمیم گیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ