شورای نگهبان و مدافعان تمام قد آن دایره کلمه نظارت را به اندازه وسیع تفسیر کردند که از ب بسم‌الله انتخابات زیر سایه این نظارت رفت و مساله تایید صلاحیت کاندیدا را نیز در این دایره تعریف کرد. اگرچه این مساله از انتخابات مجلس چهارم وارد حیطه عملی شد، اما شاید بتوان اصلی‌ترین تجلی آن را در انتخابات مجلس ششم دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخاب کشور گفت: یک روز مانده به پایان نام نویسی‌ها، ۳۵۶۱۳ نفر موفق به پیش‌ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
سخنگوی ستاد انتخاب کشور گفت: یک روز مانده به پایان نام نویسی‌ها، ۳۵۶۱۳ نفر موفق به پیش‌ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در این شهر خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفره در این شهر خبر داد.
محسن هاشمی، رئیس پیشین شورای شهر تهران در کافه خبر گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها باید سالانه ۴ هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص پیدا کند که هنوز از زمان دولت احمدی‌نژاد تاکنون یک قران هم اختصاص پیدا نکرده است.
نجفی بیان اینکه یک نهاد مشخص و رسمی در زمینه ساماندهی کودکان کار معرفی نشده است، گفت: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است.
برخلاف ادعای مدیر ورزشگاه آزادی اما هنوز تصمیمی درباره تعداد تماشاگران مسابقه دربی پایتخت اتخاذ نشده است.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر گفت: سالیانه حریق درون ساختمانی با رشد ۲۷ صدم درصدی مواجه است همچنین طی ۱۰ سال اخیر نیز شاهد رشد سالانه یک و دو دهم درصدی حریق بیرون از ساختمان‌ها بوده‌ایم.
آیا دولت با تجدیدنظر در رای شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در حوزه نرخ ۱۵ هزار تومانی گندم موافقت می کند؟
آیا دولت با تجدیدنظر در رای شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در حوزه نرخ ۱۵ هزار تومانی گندم موافقت می کند؟
رئیس سازمان چای کشور گفت: براساس قیمت اعلام شده از سوی شورا قیمت گذاری نرخ برگ سبز درجه یک ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان و درجه دو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هزار میلیارد تومان به صندوق امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات خرد و قرض الحسنه به نیازمندان تخصیص دادند.
در شرایطی که چند روزی است بانک مرکزی با هدف نرخ سازی در بازار ارز، مجوز عرضه ارز تا سقف ۵ هزار یورو در صرافی‌های مجاز و شعب ارزی پنج بانک را صادر کرده است، امروز شورای پول و اعتبار مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح کرد.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی را مامور کرد تا علت افزایش چشمگیر قبوض گاز را بررسی کرده و گزارش آن را به صحن مجلس ارائه کند.
روایت طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس شورای اسلامی از اوضاع نابسامان خودرو را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ساخت مسکن یک طبقه ای در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، گفت:در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار زمین در شورای برنامه ریزی استانها مراحل الحاق به شهرها را طی میکنند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار بر این نیست که شهرداری در حوزه مالی کمکی به برای پروژه هزار و یک شهر داشته باشد بلکه تنها قرار است همکاری‌های لازم را برای پیش برد پروژه انجام دهد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: گردش مالی اقتصاد دانش بنیان ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است و این میزان برابر یک سوم پول دولت است که خرج می‌کند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ